Zelda: Skyward Sword HD - pająki: jak walczyć

Przeciwnicy ze Skyview Temple.

Nie wiesz, jak poradzić sobie z pająkami (Skulltulami) w The Legend of Zelda: Skyward Sword HD? Na tej stronie powiemy ci, jak pokonać tych przeciwników ze Skyview Temple.

Istnieją trzy rodzaje - a właściwie pozycje - Skulltuli. Na wszystkie trzeba znać odpowiedni sposób, bo dzięki pancerzowi pająki są niewrażliwe na bezpośrednie ataki.

Pająki zwisające z sufitu

Uderz pająka cięciem w bok, aby się obrócił. To odsłoni jego wrażliwy punkt, w który należy wcelować pchnięciem (wciśnij prawy drążek lub popchnij joycon w przód).

zelda_skyward_sword_pajaki_1

Pająki na pajęczynie

Tych pająków nie da się pokonać, jeśli są do ciebie odwrócone przodem. Musisz znaleźć drogę, aby obejść je od tyłu, dzięki czemu będziesz mógł zaatakować ich czuły punkt.

zelda_skyward_sword_pajaki_2

Pająki chodzące

Zdarzy się też, że będziesz musiał wygrać pojedynek z chodzącymi pająkami. W tym przypadku wykonaj cięcie z dołu do góry, co sprawi, że pająk przewróci się na grzbiet. Wtedy namierz przeciwnika i szybko wykonaj wykończenie Fatal Blow (ruch w dół, w górę i w dół).

zelda_skyward_sword_pajaki_3

W grze są też małe pająki, ale nie sprawią ci problemu, bo giną po jednym ciosie.

Więcej porad:

Spis treści: Zelda: Skyward Sword HD - poradnik i najlepsze porady