Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Koszty produkcji Car Mechanic Simulator 2021 zwróciły się w jeden dzień

Sprzedano ponad 300 tys. egzemplarzy.

Wystarczyły 24 godziny dystrybucji cyfrowej na PC, by zwróciły się nakłady na produkcję polskiego Car Mechanic Simulator 2021. Jak podano w komunikacie, sprzedano już ponad 300 tys. egzemplarzy.

„Łączny koszt wytworzenia CMS 2021, w tym podstawowej wersji gry na PC, DLC, wersji Xbox i PlayStation oraz koszty testów, lokalizacji i marketingu, nie przekroczyły 2,7 mln zł i zostały w pełni zwrócone w ciągu pierwszej doby sprzedaży na platformie Steam” - czytamy w oświadczeniu firmy PlayWay, stojącej za tytułem.

Zobacz na YouTube

Zobacz: Car Mechanic Simulator 2021 - Poradnik, Solucja

Car Mechanic Simulator 2021 ukazał się 11 sierpnia na Steamie oraz dzień później na konsolach Xbox oraz PlayStation. W tym pierwszym sklepie szybko zanotowano 18,5 tys. użytkowników zalogowanych w grze jednocześnie, zdobyto też dwa pierwsze miejsca na liście bestsellerów.

Jeśli mowa o sprzedaży, ta prezentuje się następująco:

  • Wersja PC - 132 tys.
  • Wersja PC w zestawie z DLC - 161 tys.
  • Wersja Xbox - 11 tys.
  • DLC dla wersji Xbox - 4,5 tys.

Nie podano wyników dla PlayStation. Jeśli mowa o podziale na regiony, najwięcej graczy wciela się w wirtualnych mechaników w Stanach Zjednoczonych - 26 procent. Na drugim miejscu Niemcy, przed Rosją (po 7 proc.). Udział Polaków wynosi 3 proc.

Firma wydawnicza chwali się, że imponujące zainteresowanie zdobyto, choć cena zakupu jest wyższa niż w przypadku poprzednich odsłon, a rabaty - niższe. W planach na przyszłość są nie tylko kolejne DLC, ale także wersja Nintendo Switch oraz VR.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Car Mechanic Simulator 2021

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze