Hades - leczenie, jak odzyskać zdrowie

Sposoby na utrzymanie się przy życiu.

Podczas rozgrywki w Hades, co chwila będziemy narażeni na niebezpieczeństwa w postaci między innymi przeciwników czy pułapek. Podstawą zabawy jest ich unikanie, bo trafienia w głównego bohatera mogą okazać się bardzo bolesne.

zdrowie1

Dlaczego? Ponieważ zdrowie (1) jest na wagę złota. W grze nie występuje automatyczna regeneracja, ale na szczęście istnieją pewne sposoby leczenia. Pierwszy z nich to zbieranie symboli z sercem centaura (2), które zapewniają nie tylko jego regenerację, ale również na stałe podnoszą jego poziom (efekt ten znika po śmierci bohatera).

zdrowie2

Można na nie trafić po walkach na arenach oznaczonych właśnie w taki sposób (3). Jeśli bohater posiada już dość mało zdrowia, to warto kierować się do lokacji, gdzie będzie możliwe przywrócenie części zdrowia.

zdrowie3

Kolejna możliwość to skorzystanie z Lustra Nocy znajdującego się w sypialni głównego bohatera. Możesz w nim rozwijać umiejętność o nazwie Chtoniczna Żywotność (4). Im bardziej rozwiniesz tę cechę, tym więcej punktów zdrowia będzie odnawianych przy opuszczaniu kolejnych komnat w trakcie gry.

zdrowie4

Zdrowie będziesz mógł również zakupić (5) u Charona, który pojawia się w niektórych lokacjach. Tym razem trzeba będzie jednak zapłacić uzbieranymi wcześniej obolami. Oprócz powyższych metod, co pewien czas będziesz mógł również trafić na arenach na pożywienie, które regeneruje część zdrowia, a także kupować je za obole w Studniach Charona.

Następnie: Hades - jak odblokować nowe bronie

Poprzednio: Hades - jak zacząć, co robić na początku

Spis treści: Hades - poradnik i najlepsze porady