Hades - Chtoniczne klucze: do czego służą, jak zdobyć

Artefakty odblokowujące broń i nowe zdolności.

Jednym z ważniejszych artefaktów w grze Hades są tak zwane Chtoniczne klucze, które można zdobyć na kilka sposobów opisanych poniżej. Warto je kolekcjonować już od początku rozgrywki, ponieważ możemy dzięki nim drastycznie zmienić sposób prowadzenia walki.

klucz1

Ilość kluczy (1) zdobytych przez bohatera jest wyświetlana w prawym dolnym narożniku ekranu. Ich pierwszą, na początku najważniejszą cechą, jest możliwość odblokowywania nowych broni (2) w zbrojowni, czyli ostatniej lokacji w Domu Hadesa. Każdy oręż wymaga do odblokowania określonej liczby kluczy.

klucz2

Drugą ważną funkcją kluczy jest możliwość odblokowania nowych zdolności (3) bohatera w Lustrze Nocy, które znajduje się w jego sypialni.

klucz3

W końcu Chtoniczne klucze mogą posłużyć jako waluta (4) między innymi u Przeklętego Handlarza (można za nie kupić np. nektar) lub Wykonawcy Domu. Klucze możesz zdobyć między innymi: na arenach po pozbyciu się przeciwników, zakupić w sklepie Charona albo wyławiając w miejscach do łowienia.

Następnie: Hades - Kryształy: jak zdobywać, do czego służą

Poprzednio: Hades - Ciemność i Lustro Nocy: jak zdobyć, do czego służy

Spis treści: Hades - poradnik i najlepsze porady