Ascent - boss: Dakyne, brama Menshen

Walka z mackami, zamknięcie bramy.

Podczas ostatniego starcia w The Ascent zmierzysz się z Dakyne, a także setkami przeciwników przywoływanych przy bramie Menshen. Starcie to rozgrywa się podczas finałowej misji głównej, Nieobsługiwany wyjątek. Na tej stronie wyjaśniamy jak poradzić sobie z przeciwnikami i zamknąć bramę Menshen.

Starcie to jest dość nietypowe, gdyż sama Dakyne (1) służy tu bardziej jako wypełniacz. Nie musisz nawet jej eliminować, choć warto to zrobić gdyż posiada irytujące zdolności.

100_ascent_boss_dakyne_brama_menshen_macki

Gdy pozbędziesz się Dakyne to zwróć uwagę na pasek postępu (2) u góry ekranu. Musisz go opróżnić by ukończyć to starcie. W tym celu przejdź do północno-zachodniej części pomieszczenia i zlokalizuj terminal do wyładowania (3). Tego typu obiektów jest tutaj łącznie 4, jeden obok drugiego. Musisz wejść z nim w interakcję i doprowadzić do wyładowania, co uszczupli pasek postępu o 25%.

101_ascent_boss_dakyne_brama_menshen_macki

Problemem będą jednak ciągle przybywający wrogowie. Wybij wszystkich przeciwników na ekranie i wykorzystaj kilka sekund przerwy w atakach na aktywowanie terminala. Po wszystkim powtórz proces jeszcze trzy razy, aktywując kolejne terminale.

Gdy ci się to uda, brama Menshen zostanie zamknięta. Czeka cię po tym długa scena przerywnikowa, a następnie napisy końcowe. Po wszystkim wrócisz do gry, lądując w lokacji Klaster 13. Od tego momentu możesz poruszać się w trybie swobodnej rozgrywki i dokończyć wszelkie rozpoczęte zadania poboczne, jednak główna linia fabularna właśnie się zakończyła.

Poprzednio: Ascent - boss: Celine, mech z kamuflażem

Spis treści: Ascent - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Ascent - Warchoł: jak pokonać wroga z młotem