Ascent - Plug & Play: wejście na Wrakowisko, zbieranie części

Grigori, części mechaniczne z robotów.

Plug & Play to zadanie poboczne w grze The Ascent. Jest ono jednym z ważniejszych zleceń, których możesz się podjąć, gdyż w jego trakcie odblokujesz dostęp do nowej dzielnicy, Wrakowiska. Z tej strony dowiesz się gdzie je rozpocząć i jak wykonać.

Na tej stronie:

Plug & Play - jak odblokować zadanie

Zadanie to rozpoczniesz w Stymulakrum. Udaj się do klubu Plug & Play (1) i porozmawiaj z siedzącym na kanapie Fuchem (2). Po krótkiej rozmowie misja zostanie dodana do dziennika, a ty otrzymasz kolejny cel.

072_ascent_misja_poboczna_plug_play_wrakowisko

Idź do Węzła, Grigori

Skieruj się teraz do Węzła. Podążaj za znacznikiem - pamiętaj, że możesz go podświetlić za pomocą klawisza O (d-pad w górę) - i wbiegnij do warsztatu Grigoeriego (3). Wewnątrz, za ladą, znajdziesz Grigoriego (4), z którym musisz porozmawiać.

073_ascent_misja_poboczna_plug_play_wrakowisko

Idź do Wrakowiska, zbierz części

Otrzymasz teraz nowe zadanie by udać się do Wrakowiska. To nowa lokacja, w której jeszcze nie byłeś. By się tam dostać przejdź do dalszej, północno-wschodniej części warsztatu Grigoriego i wejdź do windy (5).

074_ascent_misja_poboczna_plug_play_wrakowisko

Po zejściu do nowej lokacji otrzymasz zadanie zebrania 5 części. Te wypadają z pokonanych wrogów mechanicznych (6), których tutaj jest cała chmara. By wykonać to zlecenie musisz po prostu wybijać roboty tak długo, aż zbierzesz wszystkie 5 części - pojedynczą zbierzesz mniej więcej co 15-20 przeciwników.

075_ascent_misja_poboczna_plug_play_wrakowisko

Po wszystkim wróć do Grigoriego i przekaż mu zdobyte części. W zamian otrzymasz bota, którego musisz dostarczyć do zleceniodawcy zadania, Fucha, w klubie Plug & Play. Za wykonanie zadania otrzymasz 70,000 punktów doświadczenia.

Poprzednio: Ascent - Przepis: Sal Mon, Flaming, kwatera szefa kuchni

Spis treści: Ascent - poradnik i najlepsze porady