Fortnite - wyzwanie: Wyposaż detektor i wyłącz billboard Obcych w jednym meczu

Gdzie jest wykrywacz.

„Wyposaż detektor i wyłącz billboard Obcych w jednym meczu” to drugie legendarne wyzwanie 9. tygodnia 7. sezonu Fortnite.

Tak jak w przypadku serii z poprzednich tygodni, musisz najpierw użyć automatu telefonicznego, aby otrzymać zlecenie na wyzwanie.

Za realizację celu otrzymasz aż 45 tys. PD, co pomoże ci odblokować więcej Gwiazdek Bojowych w Karnecie Bojowym.

Jak szybko wykonać zadanie

To wyzwanie możesz zrealizować w aż sześciu lokacjach. To dobrze znane miejsca na mapie Fortnite.

Gdy znajdziesz się na miejscu, będziesz musiał wyjąć detektor ze skrzyni, ruszyć w stronę billboarda i go wyłączyć.

Poniżej zaznaczamy lokacje, do których możesz się udać.

fortnite_detector_alien_billboard_1

Niestety te miejsca mogą być gęsto zaludnione, ale znaleźliśmy sposób na poradzenie sobie z tym problemem.

Udaj się na Skaliste Skarpy, a dokładniej zmierzaj w kierunku dużego domu na północy lokacji.

fortnite_detector_alien_billboard_2
fortnite_detector_alien_billboard_3

Na miejscu musisz otworzyć walizkę leżącą na balkonie skierowanym na wschód. Użyj przycisku wskazanego na ekranie, by wykonać pierwszy krok, a więc wyjąć detektor.

Teraz rusz w kierunku wschodnim, aż dotrzesz do samotnego domu.

fortnite_detector_alien_billboard_4
fortnite_detector_alien_billboard_5

Niedaleko zobaczysz sporej wielkości billboard, który po zbliżeniu się zmieni widoczny na ekranie napis. Ponownie użyj przycisku wskazanego na ekranie, a misja będzie zakończona.

Możesz teraz zająć się kolejną misją z serii.