Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ascent - Warchoł: jak pokonać wroga z młotem

Zmutowane króliki z dwuręczną bronią.

W trakcie wykonywania misji głównej Wzajemne zależności w The Ascent natrafisz na dwójkę wrogów wyposażonych w dwuręczne młoty. Warchoły, bo tak się nazywają, stanowią znacznie większe zagrożenie od pozostałych przeciwników. Z tej strony dowiesz się jak sobie z nimi poradzić.

Warchoły (1) to przypominający przerośnięte króliki wrogowie wyposażeni w dwuręczne młoty bojowe. Nie są w stanie zagrozić ci z większego dystansu (z małym wyjątkiem, o czym za moment), jednak są znacznie wytrzymalsi i szybsi od regularnych wojaków, a także zadają olbrzymie obrażenia.

Nie licząc wymachów młotem, ich głównym atakiem jest fala uderzeniowa. Na chwilę przed nim zatrzymają się, a nad ich głową pojawi się specjalny symbol (2) informujący cię o tym, że przygotowują mocniejszy cios. Po chwili uderzą młotem w ziemie, a w kierunku twojej postaci wytworzona zostanie fala uderzeniowa. Zadaje ona bardzo duże obrażenia i nakłada krótkotrwały efekt spowolnienia.

Wspomniane ataki najłatwiej unikać pozostając w ruchu. Gdy zobaczysz że przeciwnik zbiera się do ciosu, odskocz od niego przy pomocy uniku i zwiększ dystans, a najpewniej cię nie dosięgnie. Pamiętaj jednak, by nie chować się za przeszkodą, gdyż fala przez nią przejdzie - jedynym ratunkiem jest zwiększenie odległości.

Odnośnie pozostałej części starcia, postaraj się by pomiędzy tobą a wrogiem była jakaś większa przeszkoda terenowa, która spowolni jego ruch. Biegaj dookoła niej i cały czas ostrzeliwuj przeciwnika, a po chwili padnie on na ziemię.

Poprzednio: Ascent - boss: Ciężki Monobot, Siege Mech

Spis treści: Ascent - poradnik i najlepsze porady

Read this next