Sukces polskiego Chernobylite. Koszty produkcji zwróciły się już w fazie Early Access

200 tys. egzemplarzy.

  • Koszty produkcji Chernobylite już się zwróciły
  • Sprzedano ponad 200 tys. egzemplarzy na PC

Studio The Farm 51 z Gliwic pochwaliło się, że koszty produkcji Chernobylite już się zwróciły. Wystarczyła faza Early Access na Steamie, rozpoczęta w październiku 2019 roku.

Do końca czerwca obecnego roku tytuł wypracował przychody na poziomie 7,87 mln zł, co oznacza osiągnięcie „progu rentowności”, zwracając nakłady poniesione na produkcję gry - podano.

Teraz Chernobylite generuje więc zyski. Dokładnie tydzień temu wydano pełną wersję, a w 2021 roku powinny ukazać się jeszcze konwersje PlayStation 4 i Xbox One (7 września) oraz PlayStation 5 i Xbox Series X/S (w późniejszym terminie).

The Farm 51 podało również, że od dnia premiery w 2019 rok do dzisiaj sprzedano łącznie ponad 200 tysięcy egzemplarzy tytułu.

Chernobylite to produkcja z gatunku survival horror. Akcja przenosi gracza do czarnobylskiej Strefy Wykluczenia, gdzie główny bohater próbuje rozwiązać tajemnicę sprzed lat. Dotarcie do rozwiązania utrudnią mu wojskowe patrole, anomalie i mutanty, nieco w stylu serii Stalker.

Fabuła jest nieliniowa, a decyzje gracza wpływają na losy postaci niezależnych, które rekrutujemy także do pomocy. Świat obserwujemy z kamery pierwszej osoby, a sercem jest silnik Unreal Engine 4.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami