Ascent - ulepszanie broni: jak użyć komponentów

Co robi Gun Smith, czyli rusznikarz.

Aby zwiększyć statystyki ulubionych broni w The Ascent, musisz ulepszyć je u rusznikarza (Gun Smith). Używasz do tego różnego rodzaju komponentów.

Gun Smith oznaczony jest na mapie i radarze ikoną młotka (1):

the_ascent_ulepszanie_broni_1

Porozmawiaj z rusznikarzem i wybierz opcję „Sklep”. Najedź na daną broń z listy (2), a zobaczysz, jak zmienią się statystyki (3) po wykonaniu tego ulepszenia. Z lewej strony widzisz aktualne statystyki, a z prawej po ulepszeniu.

the_ascent_ulepszanie_broni_2

Każde ulepszenie podnosi broń do kolejnej wersji (4), oznaczonej na dole ekranu. Podstawowa wersja to V1, po jednym ulepszeniu jest to V2, po dwóch ulepszeniach V3 itd.

the_ascent_ulepszanie_broni_3

Za ulepszenia płacisz komponentami. Cena (5) danego ulepszenia i liczba posiadanych przez ciebie komponentów (6) jest widoczna u góry ekranu.

the_ascent_ulepszanie_broni_4

Cena rośnie z każdym ulepszeniem, przy czym na początku wymagane są podstawowe komponenty, a następnie ich dwa wyższe poziomy.

Komponenty (7) rozsiane są po całym świecie i tak jak inne przedmioty, świecą, aby trudniej było je przegapić.

the_ascent_ulepszanie_broni_5

Ważna informacja: ulepszenia broni są stałe. Jeżeli ulepszysz dany model broni do wersji 5., to nawet jeśli go sprzedasz, po odkupieniu wersja wciąż będzie 5. - nie będziesz musiał ponownie rozwijać broni.

U rusznikarza możesz też zmienić wygląd broni, czyli użyć znalezionych skinów.

Więcej porad:

Spis treści: Ascent - poradnik i najlepsze porady