Ascent - Bańka: Anteen, Kostnica, Nitrotrak, Ośrodek Biochoice

Poszukiwanie zwłok Undiny, dowody w laboratorium.

Bańka to jedna z misji pobocznych w The Ascent, której możesz podjąć się w trakcie rozgrywki. W ramach tego zadania odwiedzisz Kostnicę i Nitrotrak w poszukiwaniu zaginionej partnerki zleceniodawcy, Undiny.

Na tej stronie:

Bańka - jak odblokować zadanie

By odblokować zadanie Bańka udaj się do klubu Beztroska (1) - miejsca, w którym po raz pierwszy rozmawiasz z Poonem, postacią powiązaną z zadaniem głównym Wzajemne Zależności. W tej lokacji także rozpoczniesz inne zadanie poboczne, Przygotuj się. Po wejściu do budynku zbiegnij po schodach na dół i idź w lewo, gdzie znajdziesz Anteena (2). Porozmawiaj z nim by otrzymać zadanie.

006_misja_poboczna_banka_undina_anteen_kostnica

Dostań się do Kostnicy

Wyjdź z klubu i udaj się w lewą stronę. Możesz ułatwić sobie wędrówkę wciskając przycisk O (d-pad w górę w przypadku wersji na konsole Xbox) by wyświetlić wskaźnik trasy. Po chwili dojdziesz do wejścia do Kostnicy (3) - nad drzwiami znajdziesz napis City Morgue.

007_misja_poboczna_banka_undina_anteen_kostnica

Wejdź do środka i przejdź do prawej strony pomieszczenia, zbiegając po drodze po kilku stopniach. Drogę blokują drzwi - przytrzymaj klawisz interakcji, by uzyskać dostęp (4) i je otworzyć.

008_misja_poboczna_banka_undina_anteen_kostnica

Przeszukaj Kostnicę, porozmawiaj z Anteenem

Przejdź do dalszej części gdzie czeka cię walka z kilkoma wrogami. Załatw ich, przeszukaj pomieszczenie i przejdź do kolejnej części. Tutaj trafisz na następną grupę wrogów. Uważaj na przeciwnika w niebieskiej zbroi, gdyż potrafi zadać sporo obrażeń, a jego pociski naprowadzają się na twoją postać.

Po walce musisz przeszukać Kostnicę. Wejdź w interakcję z dwoma pudłami i datapadem (5). Po wszystkim pozbieraj przedmioty i wróć do Anteena by zdać mu raport i otrzymać kolejny cel.

009_misja_poboczna_banka_undina_anteen_kostnica

Idź do Nitrotraku, Ośrodek Biochoice Pharmy

Kolejnym miejscem, które musisz odwiedzić, jest Nitrotrak. By się tam dostać wykorzystaj ponownie przycisk do podświetlania trasy i podążaj za nią. Po drodze napotkasz neutralnych wrogów (6) - możesz spróbować ich ominąć, przechodząc w znacznej odległości. Pozwoli ci to uniknąć walki, ale też nie zdobędziesz cennych punktów doświadczenia.

010_misja_poboczna_banka_undina_anteen_kostnica

Czeka cię dość długa przeprawa i walka z mnóstwem przeciwników. Po chwili dotrzesz do Nitrotraku. Przejdź do zachodniej części tego miasta i wejdź do Ośrodka Biochoice Pharmy (7).

011_misja_poboczna_banka_undina_anteen_kostnica

Serwer, ciało Undiny, zbierz dowody

Rozpraw się z niewielką grupą wrogów, podejdź do przodu i wejdź w interakcję z serwerem przetwórni (8). Pozbieraj przedmioty z pomieszczenia i przejdź przez drzwi (9) w północno-zachodnim rogu.

012_misja_poboczna_banka_undina_anteen_kostnica

Załatw kolejnych wrogów, pozbieraj przedmioty i przejdź do końca pomieszczenia. Wejdź w interakcję z konsolą (10) i przeklikaj komunikaty, które wyświetlą się na ekranie. Przejdź do dalszej części i wejdź w interakcję z urządzeniem (11) by zadzwonić do Anteena i zdać mu raport.

013_misja_poboczna_banka_undina_anteen_kostnica

Po rozmowie podejdź do końca korytarza i wejdź do pomieszczenia po prawej stronie. Musisz zebrać znajdujące się tutaj dowody. W pierwszej kolejności pobierz próbkę obcych (12), a potem podnieś dysk (13) leżący na komputerze. Następnie wróć na korytarz i ponownie zadzwoń do Anteena.

014_misja_poboczna_banka_undina_anteen_kostnica

Musisz teraz wrócić do swojego zleceniodawcy. W drodze powrotnej czeka cię walka z kilkoma grupami przeciwników, a po wyjściu na zewnątrz starcie z dodatkową, większą zgrają. Po rozmowie z Anteenem misja dobiegnie końca, a ty otrzymasz 4,500 punktów doświadczenia i przedmiot Biometryczny Znacznik Czasu.

Poprzednio: Ascent - Przygotuj się: odwiedź wszywacza, handlarza bronią i pancerzami

Spis treści: Ascent - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Ascent - Podwójne ładowanie: zabójcze przeładowanie