Ascent - granaty: rzucanie i detonowanie

Jak używać granatów, ile czekać.

W prologu The Ascent, zanim trafisz do miasta, zdobędziesz pierwszy granat. Granaty są bardzo przydatne, szczegółnie jeśli wiesz, jak skutecznie ich używać.

W przeciwieństwie do wielu strzelanek, tutaj kluczowe jest własnoręczne zdetonowanie granatu w odpowiednim momencie. Jeśli tego nie robisz i po prostu rzucasz nimi w stronę wrogów, granaty mogą po prostu polecieć za daleko, a pole rażenia nie obejmie przeciwników, których chcesz zranić.

Kiedy rzucisz granatem, wciskając G na PC lub L3 na padzie, zobaczysz pod lecącym granatem jego pole rażenia (1). Kiedy obejmie wielu wrogów, możesz wcisnąć przycisk rzutu jeszcze raz, by zdetonować (2) ładunek.

granaty1

Granat - czy inne gadżety taktyczne - są symbolizowane niebieską ikonką obok paska zdrowia. Dopiero gdy stanie się czerwona, możesz użyć granatu ponownie. By przyspieszyć ten proces, zbieraj żółte fiolki (3). Uzupełniają one "energię" taktycznych przedmiotów.

granaty2

Granat możesz obejrzeć - a później wymienić na inne przedmioty czy granaty - w menu wyposażenia. Są w zakładce Taktyczny (4).

Więcej porad:

Spis treści: Ascent - poradnik i najlepsze porady