Pokemon Unite - Rotom i osłabianie bramek wroga

Osłabianie Goal Zones.

Celem rywalizacji w Pokemon Unite jest niszczenie bramek (Goal Zones) wrogiej drużyny, by spróbować dostać się jak najbliżej ich bazy. Wygrywa zawsze drużyna, która w sumie mocniej osłabi czy zniszczy bramki rywali.

W górnej części mapy jest Pokemon, który może znacznie pomóc w osłabianiu bramek.

Rotom (1) pojawia się na mapie po upływie 6 minut od startu meczu. Jeśli go pokonasz, automatycznie uda się on w stronę pierwszej bramki wroga na górnej ścieżce i osłabi ją.

rotom

Osłabienie bramki przez Rotoma sprawia, że deponowanie zdobytych Aeos Points do bramki odbywa się natychmiast, jak tylko wciśniesz przycisk. Nawet jeśli masz przy sobie 30 punktów energii, zdeponujesz ją jednym wciśnięciem przycisku X - nie trzeba czekać nawet sekundy.

Dlatego też wykorzystanie Rotoma jest bardzo ważne. Dobrze powalczyć o niego, gdy tylko się pojawi. Najlepiej pokonywać go w 2-3 osoby i jednocześnie uważać, by nie przejął go przeciwnik.

Więcej porad:

Spis treści: Pokemon Unite - poradnik i najlepsze porady