The Legend of Zelda: Wind Waker na Unreal Engine - tak mógłby wyglądać ramake

Piękna prezentacja.

Niejaki Victor Macarri opublikował na YouTube wideo z projektu, który przedstawia sceny z The Legend of Zelda: Wind Waker na silniku Unreal Engine.

Autor skorzystał z animacji z pewnego filmu, który stworzył jakiś czas temu. Od podstaw wymodelował jednak elementy otoczenia, a ruchy kamery odtworzył korzystając z prawdziwego aparatu, by potem przenieść je do silnika UE.

Tak mógłby wyglądać ewentualny remake klasycznej produkcji, gdyby powstał na silniku od Epic Games. Komentujący słusznie zauważają jednak, że Nintendo Switch raczej nie zaoferowałoby takiego poziomu oprawy.

Oryginalna wersja produkcji ukazała się na Nintendo GameCube w 2002 roku. Akcja toczy się po wydarzeniach z Ocarina of Time, na oceanie usianym małymi wysepkami. Link wyrusza ratować swoją siostrę, porwaną przez gigantycznego ptaka.

W 2013 roku Nintendo wydało wersję HD na konsolę Wii U. Fani wciąż liczą, że remaster ten trafi także na Switcha. Obecnie jednak twórcy nie wypowiadają się na temat ewentualnej re-edycji.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami