Pokemon Unite - krzaki i chowanie się w trawie

Jak się ukryć.

Jak w niemal każdej grze typu MOBA, na mapie w Pokemon Unite są miejsca, w których możesz ukryć się przed wrogami - ale oni również mogą ukryć się przed tobą.

Mowa oczywiście o trawie (1). Wystarczy, że wejdziesz w takie krzaki, a zauważysz nad Pokemonem ikonę przekreślonego oka (2). Oznacza ona, że jesteś ukryty. Nikt, kto znajduje się poza tymi samymi krzakami, nie jest w stanie cię zauważyć - chyba że użyjesz jakiejś umiejętności.

krzaki1

Jak można się domyślić, trawa to fantastyczne narzędzie do wykorzystania podczas zasadzek. Możesz ukryć się gdzieś i poczekać na samotnego wroga, który być może będzie uciekał z małą ilością zdrowia.

Walcząc z Zapdosem w centrum mapy też warto uważać, bo zastawienie zasadzek w tym miejscu to całkiem częsta praktyka. Najlepiej zawsze zaglądać w trawę, którą mijamy. Kto wie, być może schował się tam wróg na skraju śmierci?

Oczywiście upewnij się, że kiedy chowasz się w krzaki, nikt cię nie widzi. W przeciwnym razie cały efekt działania trawy się nie przyda.

Więcej porad:

Spis treści: Pokemon Unite - poradnik i najlepsze porady