Fortnite - wyzwanie: Użyj komputera agenta UR

Najszybsza metoda.

Czwarte wyzwanie legendarne 8. tygodnia 7. sezonu Fortnite polega na użyciu komputera agenta UR.

Zadanie będzie dostępne dopiero po tym, jak umieścisz podsłuchy w różnych kluczowych lokacjach. Za realizację celu otrzymasz 30 tys. PD.

Jak szybko użyć komputera

Aby wykonać to zadanie, musisz odwiedzić jedną z wielu baz UR, rozsianych po całej mapie Fortnite.

Wszystkie bazy zaznaczyliśmy na poniższej mapie:

fortnite_io_operative_computer_1

Na szczęście zadanie wymaga użycia zaledwie jednego komputera, więc możesz wybrać lokację. Rekomendujemy bazę na południowy zachód od Siorbanych Szuwarów, jako że to rzadko odwiedzane miejsce.

Komputer znajduje się wewnątrz głównego budynku, więc wejdź do środka - najlepiej zaraz po wyskoczeniu z busa.

fortnite_io_operative_computer_2

Możesz wejść do bazy przez jedno z okien, ale aby znaleźć komputer jak najszybciej, wejdź przez główne drzwi.

fortnite_io_operative_computer_3
fortnite_io_operative_computer_4

Komputer znajdziesz w głównej hali, zaraz po przekroczeniu progu wejścia. Wystarczy wejść z nim w interakcję.

Zadanie zakończy się i będziesz mógł przejść do następnego - wyczyszczenia umysłu Jonesy'emu z Bunkra, Bagiennej Bojowniczce lub Człowiekowi Ziutkowi.