Shadow of the Tomb Raider z next-genową aktualizacją na PS5 i Xbox Series X/S

60 FPS przy 4K.

  • Gra działa na nowych konsolach w 60 FPS i 4K
  • Aktualizacja to niespodzianka, bo jej nie zapowiadano
  • Taka wydajność była już możliwa na Xbox Series X/S, ale teraz nie wymaga FPS Boost

Bez uprzedniej zapowiedzi ze strony wydawcy Square Enix lub deweloperów z Eidos Montreal, Shadow of the Tomb Raider otrzymało na PS5 i Xbox Series X/S aktualizację 2.01, wprowadzającą obsługę 60 klatek na sekundę przy rozdzielczości 4K.

Jeśli chodzi o wersję na nowe konsole Microsoftu, to sprawa jest o tyle ciekawa, że w maju Shadow of the Tomb Raider skorzystało z techniki FPS Boost, dzięki której gra dobrze radziła sobie z utrzymaniem 60 FPS przy 4K. Teraz jednak, jak widzimy w sklepie Microsoftu, tytuł jest oficjalnie zoptymalizowany dla Xbox Series X/S i nie potrzebuje FPS Boost, by osiągnąć wspomnianą wydajność.

Na PlayStation 5 do tej pory mogliśmy zdecydować się albo na grę w 4K i 30 FPS, albo 1080p i 60 FPS. Dzięki nowej aktualizacji, nie trzeba iść na kompromis.

Produkcja zadebiutowała we wrześniu 2018 roku, wieńcząc trylogię o poszukiwaczce przygód. „To świetny finał historii, z piękną oprawą i wymagającą, niemal bezbłędnie przemyślaną rozgrywką” - napisaliśmy w naszej recenzji Shadow of the Tomb Raider.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek nadzoruje nasz dział informacyjny oraz aktywnie wspiera inne sekcje serwisu. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami