Remake Dead Space bez mikropłatności i ekranów wczytywania

Dwie dobre wiadomości.

Zapowiedziany wczoraj remake Dead Space na konsolach oszczędzi nam ekranów wczytywania, a poza tym w grze zabraknie mikropłatności, które pojawiły się w trzeciej części serii.

- Chcemy, by immersja była jeszcze większa, od startu, aż po napisy końcowe - zapewnia dyrektor kreatywny Roman Campos-Oriola w rozmowie z IGN. - Nie chcemy, żeby cokolwiek wyciągało was z wnętrza tego doświadczenia, nie chcemy żadnych cięć. Szybkie dyski SDD w nowych konsolach oznaczają, że nie będzie żadnego wczytywania”.

Ostatnia część serii, Dead Space 3, oferowała rozwiązanie dość kontrowersyjne w oczach wielu graczy - mikropłatności. Próbując stworzyć w warsztacie broń, do której nie mamy odpowiednich zasobów, na ekranie pojawiała się propozycja opcjonalnej płatności. Deweloperzy zapewniają, że w remake'u nie znajdziemy jednak sklepu z drobnymi DLC.

ds_3
Szybkie wytworzenie broni? Nie tym razem

- Uczymy się na błędach z przeszłości, takich jak mikrotransakcje, których w naszej grze nie będzie - zapewnia w innym wywiadzie dla IGN starszy producent Phil Ducharme.

Co ciekawe, rozmowa ujawnia też, że twórcy planują ingerować nie tylko w grafikę i gameplay, ale nawet opowieść - uspokajają jednak, że zmiany ubogacą fabułę i wyjdą grze na dobre.

- Nie chodzi o to, że robimy zmiany, bo pewne rzeczy źle wyszły w oryginale. Ulepszamy fabułę pod kątem tego, co było później [zapewne mowa o historii DS 2 i 3 - red.]. Czasami myślimy sobie: „Byłoby ciekawe, jakbyśmy odnieśli się do tego lub połączyli dane wydarzenie z innym” - opowiada wspomniany wcześniej Campos-Oriola, podkreślając, że fabuła Dead Space jest dla studia EA Motive „kanoniczna”.

Remake Dead Space nie ma jeszcze daty premiery. Zagramy oczywiście nie tylko na konsolach nowej generacji, ale również PC.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek nadzoruje nasz dział informacyjny oraz aktywnie wspiera inne sekcje serwisu. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Kolejny producent odchodzi z Blizzarda

Zajmował się Overwatch 2.

Far Cry 6 bez ray tracingu na konsolach - opcja dostępna tylko na PC

Na platformach PlayStation i Xbox liczy się wydajność.

Deathloop - Poradnik, Solucja

Jak zacząć, rozgrywka, walka, opis przejścia i tropy - poradnik do Deathloop.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami