Wiedźmin Pogromca Potworów - mapa świata

Obszar gry, jak włączyć mapę.

Podobnie jak w Pokemon Go, w Witcher Monster Slayer widzimy swojego bohatera na mapie, która jest wzorowana na naszej okolicy. Ulice są zmieniane w ścieżki czy średniowieczne trakty, a budynki znikają.

Na ekranie z mapą zobaczysz swój obecny cel (1) do wykonania. Oczywiście dookoła siebie widzisz też potwory do pokonania. Zieloną obwódką oznaczane są rośliny czy miejsca z zasobami (2) do wytwarzania przedmiotów.

mapa_potwory_1

To wszystko jednak główny ekran gry i fragment mapy. Główna, większa mapa znajduje się pod przyciskiem z ikoną wilka (3). Wciśnij go, by zobaczyć widok okolicy i ulic niczym z Google Maps.

Oddalone potwory są zaznaczone na mapie czerwonym kolorem (4), ale nie wiesz, co do za przeciwnicy. Żółte pole (5) to obszar obecnej misji, którą masz wykonać.

Niestety w żadnym przypadku mapy nie można przesuwać czy przewijać w inny sposób, niż tylko idąc w danym kierunku. Na głównej mapie świata widać jednak znacznie więcej.

mapa_potwory_2

Jest sposób, by rozpoznać wszystkie potwory w zasięgu na głównej mapie - użycie eliksiru Sokół (6) sprawi, że czerwone kropki zmienią się w ikony potworów. Klikając na nie, zobaczysz, co to za przciwnicy. To przydatne, gdy szukasz konkretnego wroga do pokonania.

Więcej porad:

Spis treści: Wiedźmin Pogromca Potworów - poradnik i najlepsze porady