Wiedźmin Pogromca Potworów - crafting i wytwarzanie

Jak zrobić olej czy petardę.

Podobnie jak w wielu grach mobilnych - i w grach RPG - w Witcher Monster Slayer dużą rolę odgrywa crafting, czyli wytwarzanie przedmiotów. Wykorzystujemy w tym celu różne zasoby, zbierane podczas eksploracji, wypadające z wrogów lub te, które znajdujemy w paczkach.

By zabrać się za tworzenie przedmiotów, wejdź do ekwipunku - tam znajdziesz zakładkę z craftingiem. Wystarczy teraz kliknąć w stanowisko do wytwarzania (1). Z czasem zdobędziesz kolejne. To o tyle ważne, że tylko z kilkoma stanowiskami możesz tworzyć kilka przedmiotów naraz.

crafting

Już w zakładce wytwarzania na samej górze przełączasz się między różnymi kategoriami przedmiotów (2). Możesz wybrać, czy chcesz zobaczyć tylko recepty na oleje, petardy, eliksiry, czy wszystko jednocześnie.

Pod każdym przedmiotem jest lista składników (3). Na czerwono oznaczone są te, których brakuje, a na zielono te, których masz wystarczającą ilość. Klikając na wybrany przedmiot otwierasz nowe okno - tam wystarczy tylko kliknąć przycisk Wytwórz (4).

To wszystko. Rozpocznie się proces craftingu, który - zależnie od przedmiotu - może trwać 20, 40 albo 60 minut. Proces wytwarzania odbywa się w tle, nie musisz mieć włączonej aplikacji.

Więcej porad:

Spis treści: Wiedźmin Pogromca Potworów - poradnik i najlepsze porady