Fortnite - Nanity Obcych: gdzie znaleźć i jak użyć

Obszary z niską grawitacją.

Na tej stronie dowiesz się, czym są Nanity Obcych w Fortnite, czyli specjalne obiekty wprowadzone w sezonie 7. Przy okazji poznasz też sposób wykonania zadania „Umieść Nanity Obcych gdziekolwiek poza Zieloną Wylęgarnią”.

Na Nanity dość trudno trafić, ale z tym poradnikiem poznasz miejsca ich występowania oraz nauczysz się, co z nimi zrobić, gdy już uzyskasz przedmiot.

Gdzie są Nanity Obych

Nanity mają dwa zastosowania. Możesz ich użyć albo do zamiany konkretnych broni w bronie z technologią UR, albo rozłożyć na ziemi, by stworzyć obszar z niską grawitacją. To przedmioty, które trzeba znaleźć i podnieść.

Nanity Obcych można znaleźć:

fortnite_alien_nanite_locations_1

Dwa ostatnie są za sobą powiązane, bo Porywacze zabierają cię do statku-matki. W przypadku niektórych wyzwań ta mechanika może być jednak zablokowana i zostaje szukanie na ziemi.

Mimo że te obiekty sklasyfikowano jako powszechne, ich znalezienie nie jest takie łatwe.

Jeżeli nie możesz znaleźć Nanitów, rekomendujemy udanie się do lokacji zaznaczonych poniżej - w naszym przypadku te przedmioty znajdywały się właśnie w okolicach Przyjemnego Parku. Czasami jednak lepiej jest jednak grać w normalny sposób i po prostu przeczesywać loot w poszukiwaniu Nanitów.

fortnite_alien_nanites_1

Jak używać Nanitów

Kiedy zdobędziesz Nanita, wystarczy wymierzyć go w pożądane miejsce i nacisnąć przycisk strzału.

fortnite_alien_nanite_locations_2

Stworzy to we wskazanym punkcie obszar, w którym przez kilka sekund możesz się unosić i wykonywać dość specyficzne skoki.

Jeżeli zrobisz to poza Zieloną Wylęgarnią, wspomniane wcześniej zadanie będzie zaliczone.