Fortnite - wyzwanie: Zasadź sadzonki na Krótkiej Grani, przy foodtrucku Noża i Widelca lub przy Radiu FN

Jak wykonać zadanie 7. sezonu.

„Zasadź sadzonki na Krótkiej Grani, przy foodtrucku Noża i Widelca lub przy Radiu FN” to jedno z epickich zadań 7. sezonu Fortnite.

Zadanie odblokowuje się samo, ale jest dostępne tylko w trakcie 6. tygodnia sezonu.

Misję można wykonać w trzech lokacjach, przy czym poniżej opisujemy najłatwiejszą drogę.

Gdzie zasadzić sadzonki

Aby wykonać zadanie, musisz udać się do jednej z zaznaczonych poniżej lokacji:

fortnite_plant_saplings_1

W trakcie wyzwania najpewniej spotkasz innych graczy, co może nieco przedłużyć misję, ale poniżej opisujemy znaleziony przez nas najszybszy sposób.

Najlepiej udać się do foodtrucka Noża i Widelca. Lokacja znajduje się na północ od Zalewu Zastoju:

fortnite_plant_saplings_2

Miejsce jest nie tylko odosobnione i dzięki temu pozbawione graczy, ale też najwygodniejsze do wykonania zadania. Trzy miejsca do zasadzenia sadzonek znajdują się tu bowiem bardzo blisko siebie.

fortnite_plant_saplings_3

Wszystko, co musisz zrobić, to podejść do nich i wcisnąć przycisk wskazany na ekranie. Miejsca na sadzonki ułożone są niemal w idealnej linii, znajdującej się po drugiej stronie foodtrucka.

Dzięki temu wyzwanie nie powinno ci zająć więcej niż kilkanaście sekund.