Mass Effect: Corsair anulowano, obawiając się niskiej sprzedaży

Spin-off na Nintendo DS.

Mass Effect: Corsair - spin-off słynnej serii na konsole Nintendo DS - nie ukazał się, ponieważ prognozy sprzedaży były zbyt niskie, by zwrócił się zakup kartridżów na przenośne urządzenie.

O tytule wspominał niedawno były producent w studiu BioWare - Mark Darrah - w rozmowie z kanałem MinnMax w serwisie YouTube.

- Zamierzaliśmy umieścić akcję w słabiej rozpoznanym sektorze galaktyki, gdzie nie brakuje piratów - wspominał deweloper, który opuścił firmę w grudniu ubiegłego roku, po 19 latach pracy.

- Całość miała być swoistym połączeniem Privateer i Star Control. Gracz byłby niezależny, coś jak Han Solo, a nie agent Spectre. Latałby po okolicy, transportował towary, eksplorował, potem sprzedawał informacje - wyjaśniał Darrah.

Jak dodał, twórcy z BioWare zaczęli już prace nad systemem sterowania statkiem kosmicznym i ogólnym zarysem opowieści, lecz tytuł ostatecznie skasowano. Przyczyną były właśnie wysokie koszty zakupu kartridżów.

Prognozy EA mówiły podobno o 50 tysiącach sprzedanych egzemplarzy, podczas gdy jeden kartridż na Nintendo DS kosztował wówczas nieco ponad 10 dolarów. Uznano więc, że nakłady na prace nie są opłacalne.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami