Microsoft Flight Simulator wkrótce z ogromnym wzrostem wydajności na PC

Aktualizacja na konsolową premierę.

  • Potencjalny wzrost FPS to nawet z 30 do 60
  • Twórcy na nowo napisali elementy składowe silnika
  • Zmiany podyktowano konwersją gry na Xbox Series X/S

Microsoft Flight Simulator jest dość wymagającą sprzętowo produkcją, jednak deweloperzy z Asobo Studio spieszą z pomocą graczom na PC. W dniu premiery na Xbox Series X/S, a więc 27 lipca, ukaże się aktualizacja znacznie poprawiająca wydajność.

Podczas niedawnego streamu na Twitchu, deweloperzy zaprezentowali zmiany na przykładzie testowego lotu nad nowojorskim Manhattanem. W aktualnej wersji gry komputer wyposażony w procesor i7-9700K i kartę graficzną Nvidia 2060 Super osiągał przedział FPS w granicach 30-40 na ustawieniach Ultra i w 4K. Po zastosowaniu poprawek, które pojawią się w nadchodzącym patchu, płynność zwiększyła się do 50-60 FPS-ów.

Ponadto przy pierwszej próbie procesor operował na 100 proc. możliwości., a w drugiej już tylko 75 proc. Natomiast zużycie pamięci spadło z 16 GB do 4,7 GB.

Modyfikacje to rezultat prac nad konwersją gry na Xbox Series X/S. Twórcy musieli zwiększyć wydajność, aby zapewnić odpowiednią płynność na konsoli - twierdzą, że „na nowo napisali wiele elementów silnika” Microsoft Flight Simulator.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek nadzoruje nasz dział informacyjny oraz aktywnie wspiera inne sekcje serwisu. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami