Battlefield 2042 bez ray tracingu?

Nvidia milczy.

  • Nvidia nie wspomina o ray tracingu w BF 2042
  • Informacja nie pojawia się nawet obok wieści o RT w Doom Eternal

Wczoraj Electronic Arts i Nvidia poinformowały o zawiązaniu współpracy w ramach Battlefield 2042. Wiemy, że gra otrzyma obsługę technik DLSS i Reflex, ale informacje prasowe obu firm nie wspominają o ray tracingu, co sugeruje, że w strzelance nie zobaczymy śledzenia promieni w czasie rzeczywistym.

Sytuacja jest o tyle zaskakująca, że poprzednia część, Battlefield 5, otrzymał ray tracing właśnie na kartach Nvidii. Była to jedna z pierwszych dużych gier, w której zastosowano technikę.

Teoretycznie Nvidia nie poinformowała, że śledzenia promieni zabraknie w Battlefield 2042, ale równocześnie z ogłoszeniem obsługi DLSS i Reflex w strzelance, firma ujawniła też aktualizację Doom Eternal, obejmującą wspomniane DLSS i właśnie ray tracing. W tej sytuacji wydaje się mało prawdopodobne, by producent kart graficznych pominął tak istotne wieści o grafice sieciowej gry studia DICE.

Przesłaliśmy pytanie w tej sprawie do Electronic Arts. Jeżeli otrzymamy odpowiedź, zaktualizujemy wiadomość.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek nadzoruje nasz dział informacyjny oraz aktywnie wspiera inne sekcje serwisu. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami