Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Battlefield 2042 bez ray tracingu?

Nvidia milczy.

  • Nvidia nie wspomina o ray tracingu w BF 2042
  • Informacja nie pojawia się nawet obok wieści o RT w Doom Eternal

Wczoraj Electronic Arts i Nvidia poinformowały o zawiązaniu współpracy w ramach Battlefield 2042. Wiemy, że gra otrzyma obsługę technik DLSS i Reflex, ale informacje prasowe obu firm nie wspominają o ray tracingu, co sugeruje, że w strzelance nie zobaczymy śledzenia promieni w czasie rzeczywistym.

Sytuacja jest o tyle zaskakująca, że poprzednia część, Battlefield 5, otrzymał ray tracing właśnie na kartach Nvidii. Była to jedna z pierwszych dużych gier, w której zastosowano technikę.

Zobacz na YouTube

Teoretycznie Nvidia nie poinformowała, że śledzenia promieni zabraknie w Battlefield 2042, ale równocześnie z ogłoszeniem obsługi DLSS i Reflex w strzelance, firma ujawniła też aktualizację Doom Eternal, obejmującą wspomniane DLSS i właśnie ray tracing. W tej sytuacji wydaje się mało prawdopodobne, by producent kart graficznych pominął tak istotne wieści o grafice sieciowej gry studia DICE.

Przesłaliśmy pytanie w tej sprawie do Electronic Arts. Jeżeli otrzymamy odpowiedź, zaktualizujemy wiadomość.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Battlefield 2042

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.
Komentarze