Fortnite - wyzwanie: Podróżuj między toaletami przenośnymi

Gdzie znaleźć toi toi.

Jedno z wyzwań 7. sezonu Fortnite związane jest z podróżowaniem między toaletami przenośnymi. Poniżej podpowiemy, jak je wykonać.

To zadanie będzie dostępne po tym, jak przynajmniej raz ukończysz mecz w top 10. Za realizację otrzymasz 30 PD, które pomogą ci zebrać więcej Gwiazdek Bojowych Karnetu Bojowego.

Na tej stronie:

Toalety przenośne w Fortnite - mapa

Toalety przenośne pozwalają ci pokonywać duże dystanse w mgnieniu oka, co sprawia, że są świetne do ucieczki przed wrogami czy strefą, a także oszczędzają czas spędzony na podróży.

Aby ukończyć to zadanie w Fortnite, musisz po prostu wykonać jedną podróż z użyciem toalet. Poniżej zaznaczyliśmy lokacje, w których znajdziesz te obiekty na mapie.

Fortnite_Overall_Porta_Pottie_Map

Wspomnijmy raz jeszcze, że zanim odblokujesz to wyzwanie, musisz ukończyć mecz w gronie 10 najlepszych graczy.

Toalety w Kocim Kąciku

Koci Kącik to najlepsza lokacja do wykonania tego zadania, bo znajdziesz w niej aż trzy „zestawy” toalet przenośnych.

Jedną z nich ukryto w północno-wschodnim kącie Kociego Kącika:

Fortnite_Porta_Pottie_7

Drugą po lewej stronie złomowiska:

Fortnite_Porta_Pottie_6

Ostatnią toaletę znajdziesz na wzgórzu za stacją paliw:

Fortnite_Porta_Pottie_8

Jedna podróż wystarczy, aby wykonać to wyzwanie.

Toalety w Kukurydzianym Kompleksie

Jeśli wylądujesz w Kukurydzianym Kompleksie, możesz udać się do domostwa w północnej części lokacji:

Fortnite_Porta_Pottie_Map

Obejdź budynek od wschodniej strony, a następnie zniszcz ścianę. W środku powinna znajdować się toaleta.

Fortnite_Porta_Pottie_4

Jeśli wykonasz podróż z tego miejsca, znajdziesz się w bazie UR pod stodołą Kukurydzianego Kompleksu. To świetne miejsce do zebrania potężnych broni z technologią UR.

Możesz też dotrzeć do toalety, wchodząc do bazy UR przez schody w stajni, a następnie zmierzając w prawo.

Fortnite_Porta_Pottie_3
Zejdź tymi schodami

Kiedy znajdziesz się w bazie, zejdź na najniższy poziom, a następnie udaj się na prawo od strzelnicy. Tam znajdziesz toaletę.

Fortnite_Porta_Pottie_2
Fortnite_Porta_Pottie_1
Zejdź na najniższy poziom i przejdź przez te drzwi

Toalety w Rekinich Resztkach

Najłatwiejsza do znalezienia przenośna toaleta w tym miejscu znajduje się poza samymi Rekinimi Resztkami.

Znajdziesz ją na prawo od Rekina, na niewielkim cyplu.

Fortnite_Porta_Pottie_11

Korzystając tu z szybkiej podróży, przeniesiesz się do skarbca wewnątrz Rekinich Resztek. Możesz stamtąd wyjść, ponownie korzystając z toalety lub wychodząc górą.

Jeśli chcesz się wydostać za pomocą toalety, to musisz udać się na najniższy poziom lokacji. Znajdziesz tu wrota do skarbca, a w środku - toaletę.

Fortnite_Porta_Pottie_9
Fortnite_Porta_Pottie_10

Na szczęście wyzwanie nie jest trudne, więc powinieneś je szybko wykonać.