CD Projekt zadowolony z wydajności Cyberpunk 2077

Stan po łatkach.

  • CD Projekt jest „dość zadowolony” z wydajności Cyberpunk 2077 po łatkach
  • Prace nad aktualizacjami nadal jednak trwają
  • Studio nie podaje wyników sprzedaży

CD Projekt skomentował stan techniczny Cyberpunk 2077 po serii aktualizacji, wydanych od czasu premiery w grudniu ubiegłego roku. Studio zapewnia, że jest zadowolone ze stabilności i płynności działania, lecz prace trwają.

- Cały czas pracujemy nad nowymi patchami. Te dotychczasowe skupiały się na poprawie stabilności gry. Osiągnęliśmy już satysfakcjonujący poziom w tym zakresie - zapewnił prezes Adam Kiciński podczas konferencji na GPW Innovation Day.

- Pracowaliśmy też nad generalną wydajnością, z tego też jesteśmy dość zadowoleni. Oczywiście usuwaliśmy też błędy oraz glitche i dalej będziemy to robić - dodał, cytowany przez PAP.

Serwisy społecznościowe w ostatnim okresie obfitują jednak w krytykę. Gracze uważają, że CD Projekt powinien skupić się nie tylko na łataniu błędów, lecz także na szlifowaniu fundamentalnych podstaw rozgrywki, takich jak sztuczna inteligencja.

- Z czasem będziemy wprowadzać poprawki w generalnych systemach, na które gracze zwracają uwagę - zapewnił Kiciński, sugerując właśnie takie zmiany.

Firma nadal nie podaje szczegółów na temat sprzedaży. Podejście studia sugeruje, że nie rozprowadzono jeszcze 15 milionów egzemplarzy, co z pewnością byłoby „okrągłym” wynikiem. Ostatnie dane - mówiące o 13,7 mln - pochodzą z kwietnia.

- Podajemy dane w momencie, gdy osiągną kamienie milowe lub skumulują się do konkretnej kwoty. Dlatego teraz nie komentujemy tych wyników po dwóch dniach - dodał wiceprezes Piotr Nielubowicz, mając na myśli niedawne przywrócenie gry do dystrybucji w PS Store.

Kiciński dodał, że CD Projekt zatrudnia obecnie 600 osób zajmujących się produkcją gier, z czego „duża część” pracuje nad aktualizacjami Cyberpunk 2077 i wersją gry na konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S.

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami