Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Elden Ring będzie łatwiejszy niż Bloodborne i Sekiro

Twierdzi reżyser gry.

  • Poziom trudności Elden Ring jest niższy niż w Bloodborne i Sekiro
  • Gra nadal będzie stanowić wyzwanie, ale pojawią się ułatwienia

Gry From Software wyróżniają się wysokim poziomem trudności. Deweloperzy przekonują jednak, że nowy projekt studia - Elden Ring - będzie nieco łatwiejszy niż wcześniejsze pozycje Japończyków.

W wywiadzie udzielonym magazynowi Famitsu reżyser produkcji - Hidetaka Miyazaki - stwierdził, że powstający tytuł powinien stanowić dla graczy mniejsze wyzwanie niż Bloodborne i Sekiro: Shadows Die Twice.

W Elden Ring nie zabraknie mrocznych lokacji

Deweloper wyjaśnia, że w Elden Ring pojawi się kilka ułatwień. Przykładowo gra pozwoli stawić czoła szczególnie silnym przeciwnikom po wcześniejszym wzmocnieniu postaci i osiągnięciu wyższego poziomu doświadczenia.

Innymi rozwiązaniami, które pomogą w starciach z oponentami, jest skradanie i możliwość wezwania dusz, które najpewniej wesprą w potyczkach, choć nie jest to na razie jasne. Miyazaki wspomina również o funkcjach sieciowych - niewykluczone, że pomoc zaoferują inni użytkownicy.

Japończyk podkreślił, że Elden Ring nadal ma stanowić duże wyzwanie, z którego znane jest studio From Software. Ułatwienia najprawdopodobniej sprawią, że porażki będą w mniejszym stopniu frustrujące.

Produkcja zadebiutuje 21 stycznia 2022 roku na PC, PS5, PS4, Xbox Series X/S i Xbox One.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Elden Ring

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.

Komentarze