Ratchet & Clank: Rift Apart - leczenie i zdrowie

Jak mieć więcej życia.

W grze Ratchet & Clank: Rift Apart zdrowie nie uzupełnia się samo, jednak regularnie masz szansę uleczenia postaci. Dodatkowo, w miarę postępów, Ratchet i Rivet będą mieli coraz więcej życia.

Na tej stronie:

Leczenie, uzupełnianie zdrowia

Zacznijmy od podstaw. Aktualny stan zdrowia (1) reprezentuje pasek w lewym górnym rogu ekranu, a także znajdująca się obok liczba.

ratchet_clank_rift_apart_leczenie_1
W tym przypadku mamy 12 punktów życia na 30 możliwych

Aby się uleczyć, należy:

Po rozbiciu niebieskich skrzynek (2), wypadną z nich leczące kule (3). Wystarczy po nich przejść, aby uzupełnić zdrowie.

ratchet_clank_rift_apart_leczenie_2

O zebraniu kul poinformuje cię komunikat (4) z prawej strony ekranu.

ratchet_clank_rift_apart_leczenie_3

Jak już wspomnieliśmy, drugim sposobem leczenia są odwiedziny sklepu Pani Zurkon. Pierwszą opcją do kupienia jest właśnie Uzupełnienie: zdrowie i amunicja (5). Koszt usługi zależy od brakującej amunicji, przy czym płacimy w śrubkach.

ratchet_clank_rift_apart_leczenie_4
  • W grze nie ma możliwości gromadzenia apteczek „na zapas”
  • Kule działają natychmiast, a jeśli masz pełne zdrowie, po prostu zostaną na miejscu

Większy pasek życia

Im dłużej grasz w Ratchet & Clank: Rift Apart, tym więcej zdrowia mają Ratchet i Rivet.

Zdobycie każdego kolejnego poziomu postaci wiąże się ze zwiększeniem życia o 10 punktów (6).

ratchet_clank_rift_apart_leczenie_5

Pasek zdrowia powiększa się sam, nie musisz wykonywać żadnych dodatkowych czynności.

Więcej porad:

Spis treści: Ratchet & Clank: Rift Apart - poradnik i najlepsze porady