Ratchet & Clank: Rift Apart - amunicja: uzupełnianie i kupowanie

Jak mieć większy magazynek.

W Ratchet & Clank: Rift Apart będziesz korzystał głównie z broni palnej, która wymaga amunicji. Na szczęście nie powinno ci jej zabraknąć, ale gdyby jednak się tak stało, możesz ją okazjonalnie dokupić.

Korzystając z ulepszeń broni, masz również możliwość zwiększenia ilości pocisków, jakie przenosi Ratchet i Rivet. Szczegóły poniżej.

Na tej stronie:

Zbieranie amunicji

Głównym sposobem gromadzenia amunicji jest rozbijanie zielonych skrzynek (1) rozsianych po całym świecie. Znajdziesz je głównie w miejscach dużych bitew, ale nie tylko.

ratchet_clank_rift_apart_amunicja_1

Amunicja, która „wypadła” ze zniszczonej skrzyni i leży na ziemi, będzie oznaczona symbolem broni, do której jest przeznaczona. Symbole są białe (2), jeżeli nie masz już miejsca na daną amunicję, a żółte (3), jeśli można ją podnieść.

ratchet_clank_rift_apart_amunicja_2

Po podniesieniu amunicji w prawym górnym rogu ekranu zobaczysz informację o jej rodzaju i ilości (4).

ratchet_clank_rift_apart_amunicja_3

Ważne informacje:

  • nie ma sposobu, by decydować o rodzaju amunicji, którą otrzymujesz - gra wybiera ją losowo
  • z naszych obserwacji wynika jednak, że im częściej używasz danej broni, tym więcej amunicji do niej otrzymujesz

Drugim sposobem zdobywania amunicji są zakupy w sklepie Pani Zurkon. Wystarczy wybrać opcję Uzupełnienie: zdrowie i amunicja (5), która uzupełnia całe zdrowie i amunicję do wszystkich broni. Za usługę płacisz śrubkami.

ratchet_clank_rift_apart_amunicja_4

Większa pojemność, powiększony magazynek

Wydajność gromadzenia amunicji oraz ilość, którą możesz przenosić, zwiększysz, ulepszając broń u Pani Zurkon.

Wystarczy wybrać ulubioną broń i przeczesać ikony w poszukiwaniu opisu „Zwiększa maksymalną ilość amunicji” (6) oraz „Zwiększa ilość amunicji znajdowanej w skrzyniach” (7).

ratchet_clank_rift_apart_amunicja_5

Warto maksymalnie rozwinąć w tych aspektach ulubioną broń, by móc zawsze z niej korzystać.

Więcej porad:

Spis treści: Ratchet & Clank: Rift Apart - poradnik i najlepsze porady