Fortnite - kosmiczne skrzynie: gdzie są i jak otworzyć

Fioletowe diamenty z przedmiotami.

Kosmiczne skrzynie to nowy rodzaj obiektu w świecie Fortnite, wprowadzony w sezonie 7. Znajdziesz je w meczach rozgrywanych w parach, trójkach lub czwórkach. W środku tych fioletowych diamentów mogą być ukryte artefakty Obcych, których używa się do personalizacji Kymery.

Na tej stronie dowiesz się, w jakich lokacjach powinieneś szukać kosmicznych skrzyń oraz jak je otworzyć.

Na tej stronie:

Czym są kosmiczne skrzynie w Fortnite

W przeciwieństwie do zwykłych skrzyń, kosmiczne skrzynie wyglądają dość osobliwie i trudniej je znaleźć. Przypominają fioletowe diamenty unoszące się nad ziemią.

fortnite_cosmic_chests_1

Kosmiczne skrzynie działają następująco:

  • Kosmiczne skrzynie nie pojawią się w meczach solo. Musisz grać w dwójkach, trójkach lub czwórkach
  • Kiedy jesteś w meczu przynajmniej z jednym sojusznikiem, w pewnych określonych lokacjach będziecie mieli szansę na znalezienie skrzyń

Nie wiemy jeszcze dokładnie, ile skrzyń pojawia się w przeciągu jednego meczu, ale z naszego doświadczenia wynika, że nietrudno je znaleźć w każdej rozgrywce.

Gdzie znaleźć kosmiczne skrzynie

Jeśli chodzi o lokacje, istnieje szansa, że skrzynie pojawią się w następujących miejscach:

fortnite_cosmic_chests_4
Przykłady występowania kosmicznych skrzyń w Fortnite

Ze względu na ich losowość, skrzynie możesz znaleźć w nieco innych miejscach, niż my - ale nie powinny znajdować się daleko od oznaczonych punktów.

Na szczęście kiedy znajdziesz się blisko tego obiektu, gra zacznie go śledzić, a ponadto pokaże go na mapie.

Oto przykłady lokacji, w których znaleźliśmy kosmiczne skrzynie:

Na skraju drogi, na zachód od Kościanych Krańców.

fortnite_cosmic_chests_5
fortnite_cosmic_chests_6

Na południowy zachód od mostu łączącego Gasnące Gaje z Kocim Kącikiem, pomiędzy górami.

fortnite_cosmic_chests_7
fortnite_cosmic_chests_8

Na zachód od zamku w Koralowym Kasztelu.

fortnite_cosmic_chests_9
fortnite_cosmic_chests_10

Po zachodniej stronie skalistej góry w Piszczącej Puszczy.

fortnite_cosmic_chests_11
fortnite_cosmic_chests_12

Na poboczu drogi w Kurzących Kominach, obok drugiego skrzyżowania, licząc od lokacji.

fortnite_cosmic_chests_13
fortnite_cosmic_chests_14

Po lewej stronie drogi idącej z Zalewu Zastoju, tuż przed skrzyżowaniem z Sklepową Sadybą.

fortnite_cosmic_chests_15
fortnite_cosmic_chests_16

Na zachód od centrum Przyjemnego Parku.

fortnite_cosmic_chests_17
fortnite_cosmic_chests_18

Otwieranie skrzyni

Kosmiczne skrzynie nie aktywują się, dopóki w jej pobliżu nie znajdzie się przynajmniej jeden twój sojusznik. Kiedy tak się stanie, rozpocznie się pięciominutowe odliczanie. To czas, w którym musicie otworzyć skrzynię.

fortnite_cosmic_chests_2

Skrzynię należy uderzać naprzemiennie, celując w oznaczone punkty. Osoba, której kolej następuje, zostanie połączona ze skrzynią różowym promieniem. Jeżeli nieodpowiednia osoba uderzy skrzynię, zostaniecie od niej odrzuceni.

fortnite_cosmic_chests_3

Diament będzie za każdym razem wybierał losową osobę do uderzenia. Wystarczy wykonywać jej polecenia, by ją rozłupać.

Co może się znajdować w środku

W kosmicznych skrzyniach możesz znaleźć:

  • broń
  • amunicję
  • tarcze
  • artefakty Obcych

Istnieje szansa, że skrzynia wyrzuci legendarne wyposażenie, ale loot jest generowany losowo, więc nie ma pewności.

Najbardziej interesującą nagrodą są oczywiście artefakty Obcych, czyli przedmioty, których używamy do kupowania nowych możliwości zmiany wyglądu Kymery.

Gracze zaobserwowali, że istnieje limit liczby artefaktów Obcych, które możesz znaleźć w skrzyniach. Według fanów Fortnite, jest to 15 artefaktów na tydzień.