Chivalry 2 - Rzeź Coxwell: brama, kradzież złota, szturm

Kontrola nad bramą, walka do ostatniego żywego.

Rzeź Coxwell to jedna z map w Chivalry 2, na którą trafisz podczas rozgrywki w trybie cel drużynowy. W trakcie meczu stoczysz walkę o bramę, złoto, a na koniec weźmiesz udział w szturmie - bądź spróbujesz go przetrwać jako obrońca. Na polu walki może spotkać się maksymalnie 64 graczy, po 32 na drużynę.

Uwaga - jak w przypadku każdej rozgrywki w tym trybie, jeśli obrońcy odeprą atakujących przynajmniej w trakcie jednego zadania, misja natychmiast zakończy się ich zwycięstwem.

Na tej stronie:

Początek - walka o bramę

Na początku meczu dojdzie do walki o bramę (1). Jako obrońca musisz ją naturalnie ochronić i nie pozwolić atakującym wejść na nią w celu jej przejęcia. Gdy staniesz na bramie pojawi się znany ci pasek postępu. Jeśli na tej konstrukcji znajdzie się więcej atakujących, wspomniany pasek będzie się systematycznie zapełniał - a gdy dojdzie do końca to brama padnie i obie strony otrzymają nowe cele.

075_chivalry2_mapa_rzez_coxwell_brama_kradziez_zlota_szturm

Kradzież złota

Kolejnym etapem jest walka o złoto, które znajduje się w wozach (2) rozstawionych w obrębie zamku. Atakujący muszą się do nich dostać, wykraść część złota i odnieść je na miejsce. Obrońcy w tym momencie muszą po prostu temu zapobiec. Najłatwiej jest skupić się na graczach, którzy przenoszą złoto - ich zabicie jest bajecznie proste, gdyż nie mogą się bronić.

076_chivalry2_mapa_rzez_coxwell_brama_kradziez_zlota_szturm

Szturm

Trzecim i ostatnim etapem na tej mapie jest szturm atakujących na twierdzę. Jako obrońca musisz po prostu przeżyć ten atak do końca czasu (3). Z każdą kolejną śmiercią po stronie obrońców zapełnia się pasek postępu (4). Gdy będzie już pełny, obrońcy nie będą mogli się odradzać - polegli gracze pojawią się w postaci wieśniaków służących jako mięso armatnie.

077_chivalry2_mapa_rzez_coxwell_brama_kradziez_zlota_szturm

Atakujący muszą się po prostu skupić na eliminacji drużyny obrońców - nie mają oni limitu odrodzeń, nie muszą się więc tym przejmować. Mecz dobiegnie końca w momencie wybicia wszystkich obrońców (zwycięstwo atakujących) bądź upływu czas (wygrana obrońców).

Poprzednio: Chivalry 2 - Bitwa w Mrocznym Lesie: barykady, konwój, diuk

Spis treści: Chivalry 2 - poradnik i najlepsze porady

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami