Chivalry 2 - dostosuj postać: jak zmienić wygląd

Zmiana ekwipunku, przedmioty kosmetyczne.

Chivalry 2 daje sporo możliwości dostosowania wyglądu kierowanej przez ciebie postaci. Możesz wybierać spośród dziesiątek modeli zbroi, hełmów, tarcz czy wszystkich broni. Z tej strony dowiesz się jak tego dokonać.

By zmienić wygląd postaci, w menu głównym wejdź do zakładki zbrojownia (1),a następnie kliknij w przycisk dostosuj postać (2). Tutaj wskaż klasę, którą chcesz modyfikować.

063_chivalry2_dostosuj_postac_jak_zmienic_wyglad

Z górnego paska (3) wybierz grupę przedmiotów, a następnie na liście która się pojawi wskaż interesujący cię element wyposażenia (4). Jeśli udało ci się osiągnąć odpowiednio wysoki poziom doświadczenia daną klasą, będziesz mógł odblokować przedmiot (5), wydając na to zgromadzone złoto.

064_chivalry2_dostosuj_postac_jak_zmienic_wyglad

Teraz musisz po prostu kliknąć na zakupiony przedmiot, by ubrać go na postać. Zostanie on tym samym oznaczony specjalną ikonką (6), która sygnalizuje, że właśnie ten konkretny element został ubrany.

Gdy zechcesz zmienić wygląd postaci, musisz każdorazowo wchodzić do tego menu i ustawiać wcześniej zakupione przedmioty. Nie musisz się jednak przejmować - raz kupiony element pozostanie twój już na zawsze.

Poprzednio: Chivalry 2 - złoto: jak zdobywać, przedmioty kosmetyczne

Spis treści: Chivalry 2 - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Chivalry 2 - blokowanie ataków: jak zatrzymać cios wroga, riposta