W piątek zapowiedź sequela Kingdom Come: Deliverance?

Tajemniczy stream.

  • W piątek zobaczymy podobno Kingdom Come: Deliverance 2
  • Gracze zebrali szereg wskazówek
  • Jest nawet tajemnicza transmisja od Koch Media

Gracze uważają, że w piątek zobaczymy sequel Kingdom Come: Deliverance od studia Warhorse, produkcji RPG z 2018 roku. Informacje są jak na razie nieoficjalne, zebrane na bazie wskazówek.

Po pierwsze, 11 czerwca o godzinie 21:00 polskiego czasu w ramach targów E3 odbędzie się impreza Koch Primetime. To właśnie Koch Media jest wydawcą serii, poprzez firmę Deep Silver. Potwierdzano już, że nie zobaczymy Dead Island, Saints Row czy Metro, więc co pozostaje?

1
Tajemnicza transmisja

Idąc dalej, powiązana z Koch strona internetowa z domeną WiemyCośCzegoWyNieWiecie.com emituje obecnie transmisję, przedstawiającą pokój, w którym co jakiś czas dodawane są kolejne gadżety. Widać na przykład koronę, małą trumnę czy też średniowieczną buławę.

Kolejna wskazówka ma być taka, że menedżer do spraw PR w Warhorse Studio napisał na Twitterze, że „ten tydzień będzie pracowity”, a oficjalne konto firmy regularnie oznacza serduszkiem wpisy graczy, którzy wspominają o kontynuacji.

Wszystko to ma sugerować, że podczas piątkowej imprezy zobaczymy właśnie Kingdom Come: Deliverance 2.

Twórcy jeszcze podczas kampanii na Kickstarterze w 2014 roku zapewniali, że tworzą grę w trzech częściach, choć plany uległy zmianie w późniejszych latach. Prace nad sequelem sugerowano już jakiś czas temu, a akcja ma podobno przenieść się ponad sto lat w przyszłość, z 1403 do 1506 roku.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (1)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami