Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Hit bez crunchu? Twórcy Ratchet & Clank: Rift Apart chwalą warunki w Insomniac Games

Ku chwale kreatywności.

Grant Parker, jeden z projektantów Ratchet & Clank: Rift Apart, pochwalił publicznie warunki pracy w Insomniac Games. Podkreślił, że nie doświadczył nawet najmniejszej dawki crunchu, czyli uciążliwych nadgodzin i przepracowania.

„Nie mogę mówić za wszystkich, ale ani razu nie miałem do czynienia z crunchem. 40 godzin pracy tygodniowo przez cały czas. Można pracować nad świetną grą bez cierpienia” - napisał na Twitterze.

Jason Schreier z serwisu Bloomberg zaznaczył, że inni twórcy z Insomniac zdają się potwierdzać słowa Parkera.

Odpowiedzialna za animacje Lindsay Thompson stwierdziła, że „ani razu nie doświadczyła crunchu”, dodając, że „dobre samopoczucie zespołu pozwala zwiększyć poziom kreatywności”.

Studio Insomniac odpowiada też między innymi za Spider-Mana z PS4 i PS5, Sunset Overdrive czy cykl strzelanek Resistance.

Rift Apart spotkało się z pozytywnym odbiorem wśród recenzentów. Najnowsza odsłona popularnego cyklu z konsol PlayStation jest chwalona nie tylko za oprawę wizualną, ale też przemyślaną, angażującą strukturę i formułę rozgrywki. Podobne pochwały znajdziecie w naszej recenzji Ratchet & Clank: Rift Apart.

Read this next