Fortnite - automaty telefoniczne, zadania z budek telefonicznych

Jak akceptować misje.

W 7. sezonie Fortnite gracze mogą akceptować różne zadania z automatów telefonicznych rozsianych po całej mapie.

Za realizację tych wyzwań otrzymasz sztabki złota, które możesz następnie wydać na bronie w specjalnych automatach lub inne usługi od NPC.

Z przyjęciem zadania przez automat telefoniczny wiąże się też jedno z zadań PD dostępnych na początku sezonu. Otrzymasz za nie 30 tys. PD, co pomoże ci zdobyć więcej gwiazdek bojowych w Karnecie Bojowym 7. sezonu.

Na tej stronie:

Automaty telefoniczne - mapa

Na mapie Fortnite 7. sezonu znajduje się 15 automatów telefonicznych. Niektóre umieszczono w nazwanych lokacjach, inne w pobliżu dróg.

Fortnite_Payphone_Map

Choć nie są one oznaczone na mapie, to kiedy się do nich zbliżysz, zobaczysz na ekranie niewielką ikonę telefonu.

fortnite_telefon_1

Aby wykonać misję „Przyjmij zadanie przez automat telefoniczny” wystarczy, że odwiedzisz jedną budkę.

Jak przyjąć zadanie w budce telefonicznej

Kiedy znalazłeś już automat, wystarczy, że wejdziesz z nim w interakcję, by pokazało się menu dostępnych zadań.

Fortnite_Payphone_4

Możesz teraz wybrać, które chcesz. Zadania są różne - jedne wymagają zebrania konkretnych przedmiotów, inne zadania obrażeń wskazaną bronią, a jeszcze inne atakowania graczy. Niektóre można wykonać na przestrzeni kilku meczów, bo są ograniczone czasowo, a inne muszą być zrealizowane w trakcie trwającej właśnie rozgrywki.

Aby wykonać misję „Przyjmij zadanie przez automat telefoniczny”, nie musisz wykonywać misji - wystarczy, że ją przyjmiesz!

Za realizację zadań z budek telefonicznych otrzymasz złote sztabki, które są cenną nagrodą, jednak pamiętaj, że podczas używania telefonu jesteś narażony na atak ze strony innych graczy.