Cyberpunk 2077 miał oferować bardziej zaawansowany system policyjny

Pierwsza wersja mechaniki.

Wczesna wersja Cyberpunka 2077 posiadała inny, bardziej zaawansowany system przestępstw i poziomu ścigania gracza niż finalne wydanie gry - informuje serwis The Gamer.

Okazuje się, że popełnianie wykroczeń czy zbrodni aktywowało zainteresowanie policji bohaterem, ale niekoniecznie w całym mieście. Dla przykładu, po potrąceniu przechodnia V był poszukiwany „Na całym świecie” (zapewne chodzi tu tylko o świat gry, informacje pochodzą z prototypu).

To sugeruje, że drobniejsze przestępstwa mogły ściągać na postać uwagę policji tylko w niektórych częściach Night City. Na ekranie widniała bowiem informacja o zasięgu i obszarze nakazu aresztowania.

Co więcej, obok liczby symbolizującej „poziom ścigania” widniała też wartość nagrody w eurodolarach. Nie wiadomo, czemu miała służyć ta informacja - być może łamiącym prawo bohaterem mogli zainteresować się łowcy nagród?

Okazuje się też, że minimapa informowała jasno we wczesnej wersji, czy znajdujemy się w obszarze publicznym czy w lokacji z ograniczonym dostępem. To także mogło wpływać na zainteresowanie policji naszymi działaniami.

Informacje pochodzą z wczesnego buildu gry, który jakiś czas temu wyciekł do sieci. Na prośbę twórców nie publikujemy bezpośrednio materiałów pochodzących z kradzieży.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami