Chivalry 2 - punkty zdrowia: regeneracja, leczenie

Jak leczyć postać.

Czas odrodzenia w Chivalry 2 na ogół wynosi maksymalnie kilkanaście sekund, przez co śmierć nie jest przesadnie bolesna. Jednakże, zawsze lepiej wyleczyć otrzymane rany i wrócić na pole walki, niż czekać na odrodzenie i oddawać zabójstwo do przeciwnej drużyny. Z tej strony dowiesz się jak leczyć postać i przywracać utracone punkty zdrowia.

Podstawowym sposobem na uzdrawiane postaci jest korzystanie z bandaży. Przedmiot ten aktywujesz wciskając cyfrę 5 (d-pad w górę w przypadku wersji na konsole). Po krótkiej animacji rozpocznie się regeneracja zdrowia - co przedstawione jest za pomocą szarej części paska zdrowia (1). Utracone życie będzie powoli przywracane.

015_chivalry2_punkty_zdrowia_regeneracja_leczenie

Alternatywnym sposobem jest korzystanie ze zdolności specjalnych, jak róg wojenny (2). Tę trzeba co prawda wpierw naładować (zadając obrażenia, zabijając wrogów i wykonując zadania), jednak dzięki niej możesz szybko przywrócić część punktów zdrowia swoich i pobliskich sojuszników. Samą zdolność aktywujesz wciskając cyfrę 4 (d-pad w dół w przypadku wersji konsolowych).

016_chivalry2_punkty_zdrowia_regeneracja_leczenie

Możesz także zostać uzdrowiony przez innego gracza - na przykład korzystającego ze wspomnianego rogu wojennego. W takiej sytuacji na ekranie wyświetli się stosowna informacja (3) i rozpocznie się regeneracja zdrowia.

Poprzednio: Chivalry 2 - jak przebić blok wroga

Spis treści: Chivalry 2 - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Chivalry 2 - wytrzymałość, stamina: jak regenerować