Chivalry 2 - jak zmienić klasę postaci

Zmiana klasy i podklasy w trakcie gry.

W Chivalry 2 możesz wybierać spośród kilku klas postaci - takich jak Łucznik, Rycerz, Piechur i Berserker - a także związanych z nimi podklas. Jak jednak zmienić to w czasie trwania meczu? Tego dowiesz się z niniejszej strony.

By zmienić klasę postaci otwórz menu bądź wciśnij klawisz M. W nowym oknie znajdziesz przyciski do zmiany postaci. Musisz po prostu kliknąć w jedną z odblokowanych podklas (1), a po odrodzeniu się twoja postać się w nią zmieni.

042_chivalry2_jak_zmienic_klase_postaci

Pamiętaj jednak, że musisz wpierw odblokować daną podklasę. Nieodstępne pozycje mają ikonkę kłódki (2), przy której też widnieje poziom postaci, który musisz osiągnąć, by móc z nich korzystać. Powyżej tych ikonek znajdziesz z kolei poziom aktualnie wybranej klasy (3), która powiązana jest z podklasą, którą chcesz wybrać.

By zwiększyć poziom musisz po prostu rozgrywać mecze przy pomocy tej klasy. Wszystkie czynności nagradzane są za pomocą punktów doświadczenia, które systematycznie będą zwiększać poziom.

Poprzednio: Chivalry 2 - jak zmienić drużynę

Spis treści: Chivalry 2 - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Chivalry 2 - punkty doświadczenia: jak zdobywać, rozwój postaci