Chivalry 2 - jak zmienić broń

Zmiana wyposażenia w trakcie meczu.

W Chivalry 2 każda z klas postaci posiada unikalne dla niej wyposażenie. Choć początkowo jest ono w większości zablokowane, wraz z rozwojem zyskasz dostęp do nowego typu oręża, różniącego się pod względem statystyk. Z tej strony dowiesz się jak zmienić wyposażenie w trakcie trwania rozgrywki.

By zmienić broń możesz otworzyć menu bądź po prostu wcisnąć klawisz M. Otworzysz okno, w którym będzie, między innymi, wyposażenie postaci. Podzielone jest ono na broń podstawową (1), czyli główną, drugorzędną (2), wśród której są często sztylety i krótkie miecze i wyposażenie trzeciorzędne (3), jak chociażby tarcza.

037_chivalry2_jak_zmienic_bron

By zmienić oręż kliknij po prostu na ikonce broni, z której chcesz skorzystać, by ją podświetlić - po odrodzeniu postać rozpocznie walkę właśnie z nią. Pamiętaj jednak, że wpierw musisz odblokować dane wyposażenie. Zablokowane przedmioty mają ikonkę kłódki (4), przy której też widnieje poziom postaci, który musisz osiągnąć, by zyskać do nich dostęp. Aktualnie posiadany poziom wybranej klasy (5) sprawdzisz przy dolnej krawędzi ekranu.

038_chivalry2_jak_zmienic_bron

Miej też na uwadze, że nowszy przedmiot nie zawsze będzie lepszy. Różnią się one szeregiem statystyk - przebiciem pancerza, szybkością, zasięgiem czy zadawanymi obrażeniami. Dobieraj przedmioty do własnych potrzeb i stylu rozgrywki.

Poprzednio: Chivalry 2 - jak zacząć grę

Spis treści: Chivalry 2 - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Chivalry 2 - jak zmienić drużynę