Ratchet & Clank: Rift Apart zadziała w 60 FPS przy włączonym ray tracingu

Jest gameplay.

  • Na premierę otrzymamy trzy tryby do wyboru
  • 30 FPS, 60 FPS oraz 60 FPS z ray tracingiem
  • Wszystkie wyświetlą grę w 4K z upscalingiem

Insomniac Games poinformowało, że debiutujące już w piątek Ratchet & Clank: Rift Apart otrzyma na premierę aktualizację wdrażającą do gry dwa nowe tryby działania: 60 FPS oraz 60 FPS + ray tracing.

Gameplay z tego drugiego wariantu można zobaczyć w poniższym tweecie.

Oprócz trybów nastawionych na płynność, otrzymamy też opcję skupioną na jakości i wyświetlającą grę w 30 klatkach na sekundę. Wszystkie wykorzystują dynamiczną rozdzielczość 4K, osiągniętą dzięki technice temporal injection, której działanie widzieliśmy już już w Spider-Man: Miles Morales na PlayStation 5. W wariancie 60 FPS + ray tracing obraz będzie naturalnie upscale'owany z najniższej rozdzielczości.

Jak już wspomnieliśmy, Rift Apart debiutuje 11 czerwca, tylko na PS5. Dużą rolę w grze odgrywają międzywymiarowe skoki do innych światów, a także nowa bohaterka - Rivet.

Reklama

Skocz do komentarzy (5)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek nadzoruje nasz dział informacyjny oraz aktywnie wspiera inne sekcje serwisu. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (5)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami