Biomutant - Lobo: Frankenpies, heliplecak

Znajdź Frankenpsa, zdobycie heliplecaka do latania.

Lobo to jedna z postaci niezależnych w Biomutant, z którą związane są zadania poboczne. Na niniejszej stronie znajdziesz opis przejścia pierwszego z nich, podczas którego odnajdziesz Frankenpsa i zdobędziesz nowy gadżet, heliplecak.

Uwaga - miejsce, w którym znajduje się Lobo, otoczone jest gorącosferą. By się tutaj poruszać potrzebujesz dużej odporności na gorąco i/lub odpowiedniego skafandra.

Na tej stronie:

Znajdź Lobo

W pierwszej kolejności musisz znaleźć Lobo. Postać ta zlokalizowana jest w Stacji Balonolotowej (1), w północno-wschodnim rogu mapy. Dotrzyj na miejsce i zejdź po rampie (2) na dół. Otwórz drzwi i zejdź na niższy poziom, gdzie czeka Lobo. Porozmawiaj z nią by otrzymać kolejny cel tego zadania.

193_biomutant_lobo_frankenpies_heliplecak

Znajdź Frankenpsa

Musisz teraz udać się do miejsca wskazanego na mapie (3) by znaleźć Franenpsa. Wykorzystaj punkt kontrolny przy Koniec Linii (4) by znacznie skrócić sobie wędrówkę - oczywiście jeśli wcześniej go odblokowałeś.

194_biomutant_lobo_frankenpies_heliplecak

We wskazanym miejscu znajdziesz wysoką górę, na którą musisz się wdrapać. Uważaj na znajdujących się tutaj wrogów, jak Mu-Donk (5). Przeciwnicy ci mają wysokie poziomy i są bardzo mobilni, przez co walka z nimi jest znacznie bardziej wymagająca niż z wrogami, których spotkać możesz bliżej centrum mapy.

195_biomutant_lobo_frankenpies_heliplecak

Podążaj do góry aż trafisz do niewielkiego budynku. Wejdź do środka i wskocz nad wentylator (6). Wydmuchiwane przez niego powietrze uniesie cię do góry, gdzie musisz zeskoczyć na grunt i podążać do góry konstrukcji.

196_biomutant_lobo_frankenpies_heliplecak

Zignoruj znajdującą się tutaj windę, gdyż jest nieaktywna i idź na samą górę. Znajdziesz tam zagadkę z łączeniem kabli. Przestaw kable (7) by ją rozwiązać, a następnie wróć na dół do windy i wyjedź nią na samą górę budynku.

197_biomutant_lobo_frankenpies_heliplecak

Doprowadź Frankenpsa do Lobo

Wejdź w interakcję z leżącym na konstrukcji Frankenpsem (8) by go obudzić. Po krótkiej scence będziesz musiał wrócić do Lobo. Możesz skorzystać z szybkiej podróży, ale czasami doprowadzi to do sytuacji, w której pies zniknie gdzieś bezpowrotnie. Bezpieczniej jest więc udać się tam na piechotę.

198_biomutant_lobo_frankenpies_heliplecak

Po powrocie do Lobo otrzymasz heliplecak - nowy typ plecaka, który, po założeniu, pozwoli ci chwilę utrzymywać ci się w powietrzu (działa w zamian za drugi skok). Zakończysz też to zadanie i odblokujesz kolejne dla tej samej postaci.

Poprzednio: Biomutant - Miraż, zostaw przeszłość za sobą, retrospekcja

Spis treści: Biomutant - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Powiązane materiały

Na stronie

Przerwa techniczna w weekend

Niektóre funkcje serwisu zostaną czasowo wyłączone.

Chorus - porady na start: początek gry, jak zacząć

Co robić na początku gry, jak walczyć i zdobywać pieniądze.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami