Biomutant - Żwirek: miejsca zjazdowe, latający Batnam-nam

Zjazd po linach, latający mount Batnam-nam.

Po ukończeniu pierwszego etapu zadania pobocznego Żwirek w Biomutant przyszła pora na kolejną i zarazem ostatnią część. W jej trakcie dotrzesz i oznaczysz trzy miejsca zjazdowe, a w nagrodę za wykonanie misji otrzymasz latającego wierzchowca Batnam-nama.

Na tej stronie:

Żwirka próby zjazdowe

Zadanie to odblokuje się automatycznie po ukończeniu wspomnianego pierwszego etapu. Żwirek poprosi cię o dotarcie do i oznaczenie miejsc zjazdowych - czyli po prostu zjechanie po linie rozciągniętej pomiędzy dwoma punktami. Udaj się do miejsca wskazanego na mapie (1) gdzie znajdziesz linę (2). Wskocz na nią i prześlizgnij się na drugi koniec by zaliczyć to miejsce zjazdowe.

183_biomutant_zwirek_miejsca_zjazdowe_latajacy_batnamnam

Drugie miejsce zjazdowe znajdziesz obok posterunku Murkadorpus (3). Do liny najłatwiej dostać się obchodząc wspomniany fort od strony południowej i zeskakując ze skał na dół. W ten sposób trafisz przed samo miejsce zjazdowe (4).

184_biomutant_zwirek_miejsca_zjazdowe_latajacy_batnamnam

Trzecie i ostatnie miejsce znajdziesz w lokacji Szybulec (5), w północno-wschodniej części mapy. Tutejsi wrogowie mają dość wysokie poziomy, więc konieczne może być odłożenie zadania w czasie. Wejdź na wzniesienie i wskocz na linę (6) by po niej zjechać.

185_biomutant_zwirek_miejsca_zjazdowe_latajacy_batnamnam

Wróć teraz do Żwirka (wykorzystaj szybką podróż, gdyż masz kawałek drogi). Porozmawiaj z nim by otrzymać nowy cel misji.

Znajdź drogę do siedliska

W trakcie rozmowy z futrzakiem możesz określić, czy chcesz zaprosić go na Arkę. Zakończ konwersację i wskocz na punkty zaczepu (7) znajdujące się za nim. Wspinaj się po kolejnych zaczepach, a gdy dotrzesz na sam szczyt wskocz na linę (8) i prześlizgnij się na drugą stronę. Znajdziesz tam Batnam-nama (9), latającego wierzchowca. Wejdź na jego grzbiet by go oswoić.

186_biomutant_zwirek_miejsca_zjazdowe_latajacy_batnamnam

Stwierdzenie latający wierzchowiec może być nieco nad wyrost, gdyż stworzenie to służy bardziej do szybowania (jak lotnia Automatona) niż do latania, jednak poruszanie się na jego grzbiecie jest znacznie szybsze niż na piechotę. W momencie zebrania go zakończysz także zadanie dla Żwirka.

Poprzednio: Biomutant - Żwirek: miejsca do wspinaczki, ulepszenie Pazurołomu

Spis treści: Biomutant - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami