Biomutant - Żwirek: miejsca do wspinaczki, ulepszenie Pazurołomu

Poszukiwanie miejsc do wspinaczki, zwiększenie poziomu Pazurołomu.

Żwirek to jedna z postaci niezależnych w Biomutant, z którą związana jest seria zadań pobocznych. Na niniejszej stronie znajdziesz opis przejścia pierwszej z nich zatytułowanej po prostu Żwirek. W jej trakcie poszukasz miejsc do wspinaczki, dzięki czemu ulepszysz swoje narzędzie, Pazurołom.

Na tej stronie:

Znajdź Żwirka, by wzmocnić swój Pazurołom

W pierwszej kolejności musisz znaleźć samego Żwirka. Jego siedziba znajduje się blisko centrum mapy, na zachód od Posterunku Sknapptrutt (1). Wbiegnij do jaskini (2) i rozpocznij rozmowę ze znajdującym się tam zwierzakiem.

179_biomutant_zwirek_miejsca_do_wspinaczki_ulepszanie_pazurolomu

Miejsca do wspinaczki zabezpieczone dla Żwirka

Otrzymasz od niego zadanie zabezpieczenia miejsc do wspinaczki, co sprowadza się po prostu do wdrapania się na kilka półek skalnych. Zacznij od punktów zaczepu (3) ulokowanych tuż za żwirkiem - wskocz na pierwszy i wyjdź na samą górę. Podejdź teraz kawałek do przodu i wskocz na kolejny hak (4). Przeskocz pomiędzy kilkoma kolejnymi by zaliczyć pierwsze miejsce do wspinaczki.

180_biomutant_zwirek_miejsca_do_wspinaczki_ulepszanie_pazurolomu

Otwórz teraz mapę i zlokalizuj kolejny punkt wskazany przez znacznik misji. Udaj się do wskazanego miejsca, wdrap się na wzgórze i wskocz na kolejny punkt zaczepu (5). Po wejściu na szczyt zostanie zaliczone drugie miejsce do wspinaczki, a na mapie pojawi się ostatni punkt do odwiedzenia.

181_biomutant_zwirek_miejsca_do_wspinaczki_ulepszanie_pazurolomu

Jest to dość odległa lokalizacja, w której spotkasz mocniejszych przeciwników, rozważ więc odłożenie zadania w czasie. Gdy jednak dotrzesz na miejsce, wdrap się na trzeci hak (6) by zaliczyć ostatni punkt do wspinaczki.

182_biomutant_zwirek_miejsca_do_wspinaczki_ulepszanie_pazurolomu

Po wszystkim wróć po prostu do Żwirka i rozpocznij z nim rozmowę. Po jej zakończeniu otrzymasz wzmocniony Pazurołom. Dzięki niemu będziesz w stanie otwierać niedostępne wcześniej przejścia. Ten etap zadania Żwirek dobiegnie końca i odblokuje się kolejny, w trakcie którego możesz zdobyć latającego wierzchowca.

Poprzednio: Biomutant - Klik: groby i kości, Dawnoodeszłowo

Spis treści: Biomutant - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Powiązane materiały

Na stronie

Przerwa techniczna w weekend

Niektóre funkcje serwisu zostaną czasowo wyłączone.

Chorus - porady na start: początek gry, jak zacząć

Co robić na początku gry, jak walczyć i zdobywać pieniądze.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami