Biomutant - materiały rzemieślnicze: jak zdobyć

Sposoby na zebranie surowców do craftingu.

Crafting jest nieodłącznym elementem gry Biomutant. Bez rzemiosła nie będziesz w stanie tworzyć najlepszych przedmiotów, przez co walka z mocniejszymi przeciwnikami będzie znacznie trudniejsza. By móc jednak to robić potrzebujesz surowców - z tej strony dowiesz się jak je zdobyć.

Na tej stronie:

Materiały z pokonanych wrogów

Przez pierwsze godziny rozgrywki twoim głównym źródłem materiałów będą wrogowie. Z ciał niektórych z nich wypadnie surowiec do zebrania (1) w formie podświetlonego obiektu. Wystarczy że w niego wbiegniesz i zdobędziesz sztukę danego materiału.

155_biomutant_materialy_rzemieslnice_jak_zdobyc

Złomowanie przedmiotów

Najlepszym i najbardziej wydajnym sposobem pozyskiwania surowców jest złomowanie przedmiotów. Po wejściu do zakładki Wyposażenie możesz wskazać dowolny przedmiot i wcisnąć przycisk złomuj (2). Otrzymasz dzięki temu określoną ilość danych surowców - co oznaczone jest cyfrą z plusem (3).

156_biomutant_materialy_rzemieslnice_jak_zdobyc

Niszczenie wież złomu

Trzecią metodą pozyskiwania surowców jest niszczenie wież złomu (4). Są to specjalne obiekty, na które natrafisz podczas eksploracji świata. Zbliż się do nich i zniszcz je przy pomocy ataków bronią białą by zyskać od 3 do 5 sztuk danego surowca. Z wieży otrzymasz zawsze jeden typ materiału - w zależności od rodzaju obiektu.

157_biomutant_materialy_rzemieslnice_jak_zdobyc

Zakup od handlarzy

Ostatnim sposobem na zdobycie materiałów do crafting jest ich kupno od handlarzy. Jest to o tyle problematyczne, że tylko niewielka ich ilość sprzedaje surowce. Dodatkowo, jest to też często znacznie mniej opłacalne niż zakup przedmiotu i zezłomowanie go na składniki. Z tego powodu nie warto zaprzątać sobie głowy tym źródłem surowców.

Poprzednio: Biomutant - złomuj przedmioty: jak zmienić w surowce

Spis treści: Biomutant - Poradnik, Solucja