Skull & Bones od Ubisoftu powstaje od podstaw - raport

Po raz kolejny.

  • Skull & Bones jest podobno projektowane od podstaw
  • To kolejna zmiana planów dla tego projektu
  • Obecna wersja przypomina rzekomo Sea of Thieves

Piracka gra akcji Skull & Bones od Ubisoftu po raz kolejny powstaje całkiem od podstaw. O zawirowaniach wokół pechowego projektu informuje nieoficjalnie serwis GameLuster.

Francuska korporacja potwierdziła oficjalnie, że tytuł nie ukaże się w obecnym roku, a dopiero w przyszłym roku fiskalnym, a więc w okresie pomiędzy kwietniem 2022 r. a marcem 2023 roku.

Ubisoft pod koniec ubiegłego roku zwolnił szefa studia w Singapurze, gdzie powstaje gra. Mniej więcej w tym samym okresie Skull & Bones zostało właśnie przeprojektowane „od zera”. Nie jest jednak jasne, czy obie te sprawy są powiązane.

Game Luster informuje - powołując się na anonimowe źródło wewnątrz firmy - że obecnie tytuł jest na fazie wczesnego prototypowania i przypomina nieco Sea of Thieves od Microsoftu, choć ze zmianą perspektywy na TPP po opuszczeniu okrętu.

Skull & Bones zapowiedziano jeszcze w 2017 roku, a całość miała czerpać z sukcesu Assassin's Creed 4: Black Flag, rozwijając komponent walk na morzu. Pierwotna data premiery - ustalona na jesień 2018 roku - jest od tego czasu nieustannie przekładana.

Już we wrześniu 2020 roku ujawniono, że przygotowano „nową wizję” dla projektu. Zaangażowano także więcej deweloperów, jak choćby oddział Ubisoftu w Berlinie. Tymczasem Atlas Entertainment zdążyło już nawet zaplanować serial telewizyjny na bazie licencji.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami