Biomutant - umiejętności: jak przypisać i użyć

Korzystanie z biogenów i mocy psionicznych, przypisywanie umiejętności.

W Biomutant walczysz zarówno przy pomocy broni białej, jak i dystansowej. Możesz także wykorzystać dziesiątki różnorakich zdolności specjalnych - biogenów bądź mocy psionicznych. Z niniejszej strony dowiesz się jak przypisać je do paska skrótów i w jaki sposób z nich potem korzystać

Na tej stronie:

Jak przypisać umiejętność

W pierwszej kolejności musisz rzecz jasna odblokować biogen bądź moc psioniczną, by w ogóle móc z niej skorzystać. Do pierwszej zyskasz dostęp już na początku rozgrywki. Dla przykładu, klasa Psioniczny Maniak dysponuje Kulą Iskier. Kolejne odblokujesz rozwijając postać. By podejrzeć dostępne zdolności otwórz menu i wejdź do sekcji postać (1).

004_biomutant_umiejetnosci_jak_przypisac_i_uzyc

Następnie wybierz zakładkę Mutacje (2) by zyskać dostęp do Biogenów (3) i Mocy psionicznych (4). Zdolność musisz jeszcze przypisać do paska skrótów.

005_biomutant_umiejetnosci_jak_przypisac_i_uzyc

W tym celu wskaż odblokowaną umiejętność - na przykład wspomnianą wcześniej kulę iskier (5) - i wciśnij przycisk przypisz umiejętność (6). Wskaż potem skrót klawiszowy, pod którym chcesz mieć tę zdolność.

006_biomutant_umiejetnosci_jak_przypisac_i_uzyc

Jak używać umiejętności

By aktywować umiejętność możesz wywołać okno szybkiego wyboru (7) przy pomocy środkowego przycisku myszy (konsole: LT i L2), a następnie wcisnąć wcześniej przypisany do niej klawisz. W przypadku wersji na PC możesz także skorzystać ze skrótów - F1, F2, F3 bądź F4.

007_biomutant_umiejetnosci_jak_przypisac_i_uzyc

Po wciśnięciu klawisza umiejętność zostanie aktywowana. Pamiętaj, że każdorazowe użycie uszczupli pasek energii ki (8) widoczny w lewym górnym rogu. Gdy ten się wyczerpie, nie będziesz mógł korzystać ze zdolności specjalnych do momentu regeneracji energii ki.

Poprzednio: Biomutant - energia ki: czym jest, jak regenerować

Spis treści: Biomutant - Poradnik, Solucja

Następnie: Biomutant - tarczownik: wróg z tarczą, jak pokonać