Biomutant - rzemiosło, crafting: tworzenie przedmiotów

Tworzenie broni i elementów pancerza.

Rzemiosło jest dziś nieodłącznym elementem praktycznie każdej produkcji z gatunku RPG, tak samo jest w przypadku Biomutant. Gra oddaje w twoje ręce dość rozbudowany system, dzięki któremu stworzysz tak broń konwencjonalną, jak i najbardziej pokręcone przedmioty. Z tej strony dowiesz się jak tego dokonać.

By rozpocząć tworzenie przedmiotów wejdź do karty sprzęt za pomocą klawisza G (w przypadku konsol trzeba wpierw wejść do menu), a następnie przejdź do zakładki Stwórz (1). Na ekranie zobaczysz swoją postać, wraz z miejscami na przedmioty (2) - kliknięcie na każdy z nich pozwoli ci stworzyć bądź zmodyfikować przedmiot na to konkretne miejsce na ciele postaci. W lewym dolnym rogu ekranu znajdziesz z kolei surowce (3) potrzebne do tworzenia przedmiotów.

029_biomutant_rzemioslo_crafting_tworzenie_przedmiotow

Na potrzeby tej strony stworzymy broń do walki wręcz. Kliknij więc na gniazdo na ręce postaci by wywołać nowe okno. Możesz tutaj stworzyć nową broń (4) bądź modyfikować istniejącą (5). Wciśnij przycisk odpowiedzialny za wytworzenie nowego przedmiotu.

030_biomutant_rzemioslo_crafting_tworzenie_przedmiotow

Proces tworzenia rozpoczynasz od wyboru podstawy broni (6). Te znajdziesz w świecie gry lub kupisz od handlarzy. Każda podstawa różni się znacząco od siebie i określa typ broni (jednoręczna bądź dwuręczna) jak i zadawanych przez nią obrażeń (tnące, miażdżące). Tutaj także znajdziesz koszty wytworzenia (7) konkretnej podstawy.

031_biomutant_rzemioslo_crafting_tworzenie_przedmiotow

Wybierz interesującą cię podstawę broni. W kolejnym oknie możesz zmodyfikować dodatkowo oręż. W przypadku broni do walki wręcz rękojeść (8) jest obowiązkowa - nie będziesz w stanie wytworzyć przedmiotu bez niej. Dodatek (9) jest opcjonalny - pozwoli broni zyskać dodatkową właściwość bądź zwiększy jej obrażenia.

032_biomutant_rzemioslo_crafting_tworzenie_przedmiotow

Wybór modyfikacji działa na tej samej zasadzie, co podstawa - wybierz z listy interesujący cię przedmiot, do którego stworzenia posiadasz wymagane składniki. Gdy już określisz wszystkie składowe, wciśnij przycisk Stwórz (10), by broń została wykonana.

033_biomutant_rzemioslo_crafting_tworzenie_przedmiotow

Automatycznie trafi ona na pasek skrótów i zostanie wybrana jako aktualnie wykorzystywana. W przypadku rzemiosła warto oszczędzać surowce do wytwarzania przedmiotów i zachować je na później, gdy trafi się coś lepszego. Pamiętaj też, że niechciane przedmioty możesz rozmontować by odzyskać część materiałów.

Spis treści: Biomutant - Poradnik, Solucja

Następnie: Biomutant - dodatki do broni: modyfikacje, jak zamontować