Biomutant - Glutomir: Wschodni Światożerca, Puchcio Chrum

Jak pokonać Puchcia Chruma.

Na tej stronie znajdziesz opis przejścia ostatniej części zadania Glutomir w grze Biomutant. Po odblokowaniu ślizgosiupni i zdobyciu Gumikwaków przyszedł czas na walkę z pierwszym pełnoprawnym bossem w grze, Wschodnim Światożercą.

Etap ten rozpoczniesz po zebraniu Gumikwaków i rozmowie z Glutomirem. Wskocz na ślizgosiupnię i udaj się do miejsca wskazanego na mapie (1), gdzie znajdziesz wejście na arenę (2).

100_biomutant_glutomir_puchcio_chrum

Gdy tylko tam wpłyniesz rozpocznie się walka z bossem, Puchcio Chrumem. Mimo dziecinnej nazwy jest to twój najtrudniejszy dotychczasowy przeciwnik. W trakcie walki z nim musisz cały czas pozostawać w ruchu - najlepiej przemieszczając się od lewej do prawej i na odwrót. Dzięki temu unikniesz fal uderzeniowych generowanych przez stwora.

Nie możesz bezpośrednio ostrzeliwać Puchcia - by go zranić musisz strzelać w narośl (3) na jego nogach. Po kilku(nastu) trafieniach narośl wybuchnie, raniąc bossa. Alternatywnie możesz wykorzystać miny. Zbliż się do nich i wciśnij wyświetlony na ekranie przycisk (4) by zaczepić ję na linkę. Następnie podpłyń do bossa i wciśnij ten sam przycisk, by zwolnić ładunek. Po kilku sekundach mina wybuchnie i zada przeciwnikowi obrażenia.

101_biomutant_glutomir_puchcio_chrum

Co jakiś czas wróg wskoczy do wody i będzie szarżował na ciebie niczym rekin. Unikaj tych ataków i poczekaj aż się wynurzy. Następnie wciśnij przycisk wyświetlony na ekranie (5) by wyrzucić w kierunku bossa Gumikwaki. Zajmą one jego uwagę, pozwalając ci bez ograniczeń zadawać mu obrażenia.

102_biomutant_glutomir_puchcio_chrum

Cała walka to od tego momentu starcie na wyniszczenie. Musisz powtarzać ten schemat tak długo, aż wróg wreszcie padnie. Po scenie przerywnikowej wrócisz do Glutomira. Porozmawiaj z nim by zakończyć to zadanie i otrzymać kolejne - Przedawniony.

Poprzednio: Biomutant - Glutomir: Zakątek Gumikwaków

Spis treści: Biomutant - Poradnik, Solucja

Następnie: Biomutant - Przedawniony: wielki plan, Arka