Biomutant - Gizmo: odzyskanie złomu, Śmiercistrefa, Mekton

Trująca strefa, odblokowanie mecha.

Gizmo to jedno z zadań głównych w grze Biomutant, które rozpoczniesz bezpośrednio po ukończeniu innej misji głównej, Ciuchciownia. W jego trakcie poznasz tytułowego Gizmo i odblokujesz dostęp do Mektona.

Po zjechaniu windą na dół (jeszcze w trakcie wspomnianego zadania Ciuchciownia) odbij w lewo i rozpocznij rozmowę z Gizmo (1) by dodać zadanie do dziennika. Zakończ rozmowę, zbiegnij na dół po schodach i otwórz bramę (2). Po drugiej stronie znajdziesz Śmiercistrefę.

109_biomutant_gizmo_odzyskanie_zlomu_smiercistrefa_mekton

Jest to specjalny teren, w którym brakuje powietrza. Możesz poruszać się tutaj przez bardzo ograniczony czas, gdyż postać szybko zacznie tracić powietrze, co przedstawione jest za pomocą wartości procentowej (3) w prawym górnym rogu ekranu. Wraz ze spadkiem ilości powietrza postać zacznie otrzymywać obrażenia. Szybko wejdź na teren Śmiercistrefy i wbiegnij do przejścia (4) po drugiej stronie.

110_biomutant_gizmo_odzyskanie_zlomu_smiercistrefa_mekton

Przejdź przez wskazane przez znacznik misji drzwi by trafić do normalnej strefy. Wbiegnij do ruin budynku i wdrap się na górne piętro (5). Wejdź teraz na linę (6) i przejdź na drugą stronę. Zbierz biobloba z pojemnika, a następnie szybko odbij w prawo, dobiegnij na drugą stronę i wejdź do budynku by wyjść ze Śmiercistrefy.

111_biomutant_gizmo_odzyskanie_zlomu_smiercistrefa_mekton

Przed tobą będzie pudło z częściami Mektona (7). Wejdź z nim w interakcję by zebrać przedmiot i odblokować zadanie poboczne Wraki Mektonów. Poczekaj aż scena dobiegnie końca i wskocz po zaczepach na wyższe piętra budynku.

112_biomutant_gizmo_odzyskanie_zlomu_smiercistrefa_mekton

Zanim zjedziesz po linie (8) sprawdź dokładnie najwyższe piętro, gdyż jest tutaj kilka pojemników, w tym jeden z superłupem. Wskocz teraz na line i zjedź na dół by wrócić do warsztatu.

113_biomutant_gizmo_odzyskanie_zlomu_smiercistrefa_mekton

Wyjdź na piętro i porozmawiaj z Gizmo. Dzięki temu odblokujesz swojego własnego Mektona, wielkiego robota, dzięki któremu będziesz mógł bezpiecznie przemierzać Śmiercistrefę. Do dziennika dodana zostanie kolejna część zadania Gizmo, a obecna dobiegnie końca.

Poprzednio: Biomutant - Ciuchciownia: rakieta, Gizmo

Spis treści: Biomutant - Poradnik, Solucja

Następnie: Biomutant - Gizmo: Grota Skwipów, bunkier

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami